Ազգային ժողովի գիտության, կրթության, մշակույթի, երիտասարդության եւ սպորտի հարցերի մշտական հանձնաժողովի նախագահ Արտակ Դավթյանը եւ հանձնաժողովի անդամներ Կարինե Պողոսյանը, Կարինե Աճեմյանը, Ռուզաննա Մուրադյանը դեկտեմբերի 16-ին հանդիպել են ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի փորձագետ Մանյա Քլեմենչիչի հետ, որին ուղեկցում էր ՀՀ կրթության եւ գիտության փոխնախարար Կարինե Հարությունյանը:
Ողջունելով հյուրին Ազգային ժողովում` Արտակ Դավթյանը կարեւորել է միջազգային փորձագետների հետ համագործակցությունը եւ նշել, որ ՀՀ կառավարության որոշմամբ՝ ՀՀ ԲՈՒՀ-երի մասնագիտությունները համապատասխանեցվել են ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի դասակարգչին, ինչն առաջին քայլն է բարձրագույն կրթությամբ բարձրորակ մասնագետներ պատրաստելու ճանապարհին: Նա կարծիք է հայտնել, որ այդ նպատակին հասնելու համար խիստ օգտակար կարող է լինել միջազգային փորձագետների աջակցությունը:
Հանձնաժողովի նախագահի տեղակալ Կարինե Պողոսյանը հույս է հայտնել, որ միջազգային փորձագետների հետ համագործակցությունը կնպաստի կրթության զարգացման տասնամյա ծրագրի իրագործմանը: Նա կարեւորել է բոլոր այն դրույթները, որոնք դրվել են «Կրթության զարգացման 2016-2025թթ. պետական ծրագրի» հիմքում եւ կնպաստեն բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների գործունեությանը:
Հանձնաժողովի անդամ Կարինե Աճեմյանը նշել է, որ Հայաստանում օրենսդրական դաշտը համապատասխանեցվում է եվրոպական չափանիշներին, սակայն դեռեւս կան խնդիրներ, որոնք լուծման կարիք ունեն: Որպես առաջնային խնդիր` պատգամավորն առանձնացրել է ավագ դպրոցների կայացման հարցը: Նրա խոսքով` այդ խնդրի լուծումը կնպաստի բարձրագույն կրթության որակի բարելավմանը:
Պատգամավոր Ռուզաննա Մուրադյանը նշել է, որ կրթական համակարգում միջազգային փորձագետների ներգրավվածությունը փորձի փոխանակման տեսանկյունից շատ կարեւոր է: Նա կարեւորել է նաեւ պրակտիկան եւ նշել, որ այն բարձրագույն կրթության ոլորտում իրականացվող բարեփոխումների համար առաջնային նշանակություն ունի: Տիկին Մուրադյանի խոսքով՝ շատ կարեւոր է նաեւ պարզել, թե ինչ մասնագետներ են պետք, ինչ ծրագրով պետք է ուսուցումն իրականացնել, ինչպես կազմակերպել պրակտիկան եւ այլն:
Մանյա Քլեմենչիչը շնորհակալություն է հայտնել ջերմ ընդունելության համար: Նա տեղեկացրել է, որ ծանոթացել է «Կրթության մասին» ՀՀ օրենքին, ինչպես նաեւ «Կրթության զարգացման 2016-2025թթ. պետական ծրագրին»: Փորձագետը հույս է հայտնել, որ քննարկվող ծրագրով կկարգավորվեն կրթական բնագավառի թերի կողմերը: Նա սխալ է համարել կրթական որեւէ ծրագրի կրկնօրինակումը. արդյունավետ ծրագիր ունենալու համար անհրաժեշտ է ստեղծել տվյալ երկրին համապատասխան ծրագիր: Այդ համատեքստում, սակայն, փորձագետը նշել է, որ կան խնդիրներ, որոնք բնորոշ են մի շարք երկրների:
Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են նաեւ կրթության ոլորտին առնչվող այլ հարցեր: