National Assembly of the Republic of Armenia | Official Web Page | www.parliament.amNational Assembly of the Republic of Armenia | Official Web Page | www.parliament.am
HOME | MAIL | SITEMAP
ArmenianRussianEnglishFrench
Արխիվ
Նամակ հանձնաժողովին
Ձեր անունը` Ձեր էլ. փոստի հասցեն` Ձեր հաղորդագրությունը`

CAPTCHA Image


 
Տնտեսական հարցերի մշտական հանձնաժողով
Գործունեության ոլորտները`
հարկեր, տուրքեր, վճարներ, արդյունաբերություն, քաղաքաշինություն, էներգետիկա, բնական պաշարներ, տրանսպորտ, կապ, հեռահաղորդակցություն, ինտերնետ (համացանց), արտադրական ենթակառուցվածքի այլ ճյուղեր, զբոսաշրջություն, առեւտուր եւ ծառայություններ, ձեռնարկատիրական գործունեություն, պետական գույքի կառավարում, սակագներ, ներդրումներ, տնտեսական մրցակցություն, հակամենաշնորհ եւ այդ ոլորտները կարգավորող օրենքներ

Էլ. փոստ econom@parliament.am
Հեռ. (374-11) 513 415




Քաղվածք թիվ 22 նիստի արձանագրությունից
15.10.2019
Ժամը 12:00
334 սենյակ
1.
<<Ազգային ժողովի կանոնակարգ>> սահմանադրական օրենքի 78-րդ հոդվածի 4-րդ մասի 5-րդ կետի համաձայն՝ հետևյալ օրենքների նախագծերի փաթեթի քվեարկությունը հետաձգվեց.
1) ա) Ներդրումային ծրագրերի իրականացման պետական աջակցության մասին
Պ-182-07.06.2019-ՏՀ-011/0
Հեղինակ` Միքայել Մելքումյան, Արտյոմ Ծառուկյան
բ) «Կառավարության կառուցվածքի եւ գործունեության մասին» օրենքում լրացումներ կատարելու մասին
Պ-1821-07.06.2019-ՏՀ-011/0
Հեղինակ` Միքայել Մելքումյան, Արտյոմ Ծառուկյան
Հիմնական զեկուցող`ԱԺ պատգամավոր Միքայել Մելքումյան
Հարակից զեկուցող(ներ)`ՀՀ էկոնոմիկայի նախարարի տեղակալ Ավագ Ավանեսյան
2.
Հանձնաժողովը դրական եզրակացություն ներկայացրեց հետևյալ օրենքների նախագծերի վերաբերյալ և առաջարկեց Ազգային ժողովի խորհրդին նշված օրենքների նախագծերը ընդգրկել Ազգային ժողովի յոթերորդ գումարման երրորդ նստաշրջանի 2019թվականի հոկտեմբերի 22-ին գումարվող հերթական նիստերի օրակարգի նախագծում.
1) Հայաստանի Հանրապետության ընդերքի մասին օրենսգրքում փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարելու մասին
Կ-273-09.09.2019-ՏՀ-011/0
Հեղինակ` ՀՀ կառավարություն
բ) Վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ Հայաստանի Հանրապետության օրենսգրքում լրացումներ եւ փոփոխություն կատարելու մասին
Կ-2731-09.09.2019-ՏՀ-011/1
Հեղինակ` ՀՀ կառավարություն
գ) «Պետական տուրքի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում լրացումներ կատարելու մասին
Կ-2732-09.09.2019-ՏՀ-011/0
Հեղինակ` ՀՀ կառավարություն
Հիմնական զեկուցող`ՀՀ տարածքային կառավարման եւ ենթակառուցվածքների նախարարի տեղակալ Լիլիա Շուշանյան
Հարակից զեկուցող(ներ)`Հանձնաժողովի անդամ Կարեն Համբարձումյան
2) «Հայաստանի Հանրապետության հարկային օրենսգրքում փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարելու եւ 2018 թվականի հունիսի 21-ի «Հայաստանի Հանրապետության հարկային օրենսգրքում փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարելու եւ 2017 թվականի դեկտեմբերի 21-ի «Հայաստանի Հանրապետության հարկային օրենսգրքում փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարելու մասին» ՀՕ-266-Ն օրենքում փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարելու մասին» ՀՕ-338-Ն օրենքում փոփոխություն կատարելու մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություններ կատարելու մասին
Խ-270-05.09.2019-ՏՀ-011/0
Հեղինակ` «Լուսավոր Հայաստան» խմբակցություն
Հիմնական զեկուցող`ԱԺ պատգամավոր Մանե Թանդիլյան
Հարակից զեկուցող(ներ)`ՀՀ ֆինանսների նախարարի տեղակալ Արման Պողոսյան
Հանձնաժողովի անդամ Հռիփսիմե Գրիգորյան
3) «Առեւտրի եւ ծառայությունների մասին» օրենքում փոփոխություն եւ լրացում կատարելու մասին
(երկրորդ ընթերցում)
Պ-166-29.05.2019,06.09.2019-ՏՀ-011/2ամբ.
Հեղինակ` Սերգեյ Բագրատյան, Հովհաննես Հովհաննիսյան
Հիմնական զեկուցող`ԱԺ պատգամավոր Սերգեյ Բագրատյան
Հարակից զեկուցող(ներ)` ՀՀ տարածքային կառավարման եւ ենթակառուցվածքների նախարարի տեղակալ Վաչե Տերտերյան
Հանձնաժողովի անդամ Արգիշտի Մեխակյան
4) Անշարժ գույքի հարկով հարկման նպատակով անշարժ գույքի շուկայական արժեքին մոտարկված կադաստրային գնահատման կարգը սահմանելու մասին
(երկրորդ ընթերցում)
Կ-214-03.07.2019-ՏՀ-011/2ամբ.
Հեղինակ` ՀՀ կառավարություն
Հիմնական զեկուցող`ՀՀ անշարժ գույքի կադաստրի կոմիտեի ղեկավար
Սարհատ Պետրոսյան
Հարակից զեկուցող(ներ)`Հանձնաժողովի անդամ Կարեն Համբարձումյան
5) «Հայաստանի Հանրապետությունում ստուգումների կազմակերպման եւ անցկացման մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում լրացումներ եւ փոփոխություններ կատարելու մասին
(երկրորդ ընթերցում)
Կ-223-12.07.2019-ՏՀ-011/2ամբ.
Հեղինակ` ՀՀ կառավարություն
Հիմնական զեկուցող`ՀՀ արդարադատության նախարարի առաջին տեղակալ
Ռաֆիկ Գրիգորյան
Հարակից զեկուցող(ներ)`Հանձնաժողովի անդամ Ծովինար Վարդանյան
3.
Ներկայացրած առաջարկությունների հիման վրա հեղինակները հետևյալ օրենքների նախագծերի լրամշակված տարբերակները Ազգային ժողովին կներկայացնեն մինչև 21.10.2019թ.
1) ա) Հայաստանի Հանրապետության ընդերքի մասին օրենսգրքում փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարելու մասին
Կ-273-09.09.2019-ՏՀ-011/0
Հեղինակ` ՀՀ կառավարություն
բ) Վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ Հայաստանի Հանրապետության օրենսգրքում լրացումներ եւ փոփոխություն կատարելու մասին
Կ-2731-09.09.2019-ՏՀ-011/1
Հեղինակ` ՀՀ կառավարություն
գ) «Պետական տուրքի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում լրացումներ կատարելու մասին
Կ-2732-09.09.2019-ՏՀ-011/0
Հեղինակ` ՀՀ կառավարություն
Հիմնական զեկուցող`ՀՀ տարածքային կառավարման եւ ենթակառուցվածքների նախարարի տեղակալ Լիլիա Շուշանյան
Հարակից զեկուցող(ներ)`Հանձնաժողովի անդամ Կարեն Համբարձումյան
2) «Հայաստանի Հանրապետության հարկային օրենսգրքում փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարելու եւ 2018 թվականի հունիսի 21-ի «Հայաստանի Հանրապետության հարկային օրենսգրքում փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարելու եւ 2017 թվականի դեկտեմբերի 21-ի «Հայաստանի Հանրապետության հարկային օրենսգրքում փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարելու մասին» ՀՕ-266-Ն օրենքում փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարելու մասին» ՀՕ-338-Ն օրենքում փոփոխություն կատարելու մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություններ կատարելու մասին
Խ-270-05.09.2019-ՏՀ-011/0
Հեղինակ` «Լուսավոր Հայաստան» խմբակցություն
Հիմնական զեկուցող`ԱԺ պատգամավոր Մանե Թանդիլյան
Հարակից զեկուցող(ներ)`ՀՀ ֆինանսների նախարարի տեղակալ Արման Պողոսյան
Հանձնաժողովի անդամ Հռիփսիմե Գրիգորյան
3) «Առեւտրի եւ ծառայությունների մասին» օրենքում փոփոխություն եւ լրացում կատարելու մասին
(երկրորդ ընթերցում)
Պ-166-29.05.2019,06.09.2019-ՏՀ-011/2ամբ.
Հեղինակ` Սերգեյ Բագրատյան, Հովհաննես Հովհաննիսյան
Հիմնական զեկուցող`ԱԺ պատգամավոր Սերգեյ Բագրատյան
Հարակից զեկուցող(ներ)` ՀՀ տարածքային կառավարման եւ ենթակառուցվածքների նախարարի տեղակալ Վաչե Տերտերյան
Հանձնաժողովի անդամ Արգիշտի Մեխակյան
4) Անշարժ գույքի հարկով հարկման նպատակով անշարժ գույքի շուկայական արժեքին մոտարկված կադաստրային գնահատման կարգը սահմանելու մասին
(երկրորդ ընթերցում)
Կ-214-03.07.2019-ՏՀ-011/2ամբ.
Հեղինակ` ՀՀ կառավարություն
Հիմնական զեկուցող`ՀՀ անշարժ գույքի կադաստրի կոմիտեի ղեկավար
Սարհատ Պետրոսյան
Հարակից զեկուցող(ներ)`Հանձնաժողովի անդամ Կարեն Համբարձումյան
5) «Հայաստանի Հանրապետությունում ստուգումների կազմակերպման եւ անցկացման մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում լրացումներ եւ փոփոխություններ կատարելու մասին
(երկրորդ ընթերցում)
Կ-223-12.07.2019-ՏՀ-011/2ամբ.
Հեղինակ` ՀՀ կառավարություն
Հիմնական զեկուցող`ՀՀ արդարադատության նախարարի առաջին տեղակալ
Ռաֆիկ Գրիգորյան
Հարակից զեկուցող(ներ)`Հանձնաժողովի անդամ Ծովինար Վարդանյան
4.
Հանձնաժողովը բացասական եզրակացություն ներկայացրեց հետևյալ օրենքների նախագծերի վերաբերյալ.
1) Հայաստանի Հանրապետության հարկային օրենսգրքում փոփոխություն կատարելու մասին
Խ-154-23.05.2019-ՏՀ-011/0
Հեղինակ` «Լուսավոր Հայաստան» խմբակցություն
Հիմնական զեկուցող`ԱԺ պատգամավոր Մանե Թանդիլյան
Հարակից զեկուցող(ներ)`ՀՀ ֆինանսների նախարարի տեղակալ Արման Պողոսյան
Հանձնաժողովի անդամ Հայկ Գևորգյան
2) Հայաստանի Հանրապետության հարկային օրենսգրքում լրացումներ կատարելու մասին
Խ-206-24.06.2019-ՏՀ-011/0
Հեղինակ` «Լուսավոր Հայաստան» խմբակցություն
Հիմնական զեկուցող`ԱԺ պատգամավոր Մանե Թանդիլյան
Հարակից զեկուցող(ներ)`ՀՀ ֆինանսների նախարարի տեղակալ Արման Պողոսյան
Հանձնաժողովի անդամ Արտաշես Պետրոսյան
3) Հայաստանի Հանրապետության հարկային օրենսգրքում լրացումներ կատարելու մասին
Խ-245-01.08.2019-ՏՀ-011/0
Հեղինակ` «Լուսավոր Հայաստան» խմբակցություն
Հիմնական զեկուցող`ԱԺ պատգամավոր Մանե Թանդիլյան
Հարակից զեկուցող(ներ)`ՀՀ ֆինանսների նախարարի տեղակալ Արման Պողոսյան
Հանձնաժողովի անդամ Ծովինար Վարդանյան
Բացասական եզրակացության պատճառներն են (համառոտ)`

Խ-154-23.05.2019-ՏՀ-011/0
Օրենքի նախագծի ընդունման հիմնավորման համաձայն՝ նշված սահմանափակումները որևէ հիմնավորում չունեն, քանի որ արժեքավոր բնակարանները նույնպես լուծում են կացարանային խնդիր, և, սահմանափակելով նման բնակարանների վաճառքի արտոնյալ հնարավորությունը, լուրջ խնդիրներ են առաջացնում շինարարության ոլորտում: Բացի դրանից, սահմանափակումները հանգեցնում են գործարքի գնի ցածր ձևակերպման և քիչ հարկ վճարելու շարժառիթների: Ինչ վերաբերում է օրենքի նախագծի ընդունման հիմնավորման մեջ նշված՝ գոր-ծարքի իրական պայմանագրային արժեքները թերհայտարարագրելուն, ապա հայտնում ենք, որ այդ ռիսկն առկա է լինելու գործարքի պայմանագրային արժեքի ցանկացած շեմ սահմանելու կամ առհասարակ շեմը հանելու պարագայում: Այս առումով, գտնում ենք, որ իրացման շրջանառության իրական ծավալները թաքցնելու երևույթի դեմ պետք է պայքարել ոչ թե շեմը հանելու կամ բարձրացնելու միջոցով, քանի որ այդ պարագայում ռիսկը չվերացնելով հանդերձ՝ խաթարվում է համակարգի սոցիալական նպատակադրումը, այլ՝ հարկային վարչարարության գործիքակազմով՝ հաշվի առնելով այն, որ տվյալ դեպքում խոսքը վերաբերում է հարկերի վճարումից խուսափելուն:

Խ-206-24.06.2019-ՏՀ-011/0
Նախագծի ընդունման հիմնավորման համաձայն, ՀՀ հարկային օրենսգրքով սահմանված կարգավորումների համաձայն՝ եկամտային հարկի վերադարձման համակարգը կիրառվում է միայն վարձու աշխատող հանդիսացող ֆիզիկական անձանց նկատմամբ, որոնց շարքում ներառված չեն այն քաղաքացիները, որոնք աշխատում են ծառայությունների մատուցման կամ քաղաքացիաիրավական բնույթի այլ պայմանագրերի հիման վրա։ Միաժամանակ նշվում է այն հանգամանը, որ այդ պայմանագրերով աշխատողների նկատմամբ չկա որևէ տարբերակում` ինչպես եկամտային հարկի դրույքաչափի, այնպես էլ վճարման կարգի վերաբերյալ։ Առաջարկությունը խնդրահարույց է նաև գործնականում կիրառելու տեսանկյունից: Նենք, որ եկամտային հարկի վերադարձման համակարգի կիրառության շրջանակի ընդլայնման ցանկացած առաջարկություն համարում ենք սկզբունքորեն անընդունելի Նախագծի ընդունման հիմնավորմամբ ներկայացված՝ նվազագույն աշխատավարձով լրացուցիչ գրանցված մեկ աշխատողի մասով տարեկան եկամտային հարկը 200 հազար դրամ կազմելու և որից առավելագույնը 50 հազար դրամ փոխհատուցվելու վերաբերյալ դիտարկումը առավել քան հիմնավորում է, որ առաջարկությունը որևէ ձևով չի կարող նպաստել չգրանցված աշխատողների գրանցմանը: Նշյալը նախ հիմնավորվում է տնօրինվող աշխատավարձի կրճատվելու հետ կապված վերոնշյալ դիտարկմամբ, ինչպես նաև այդ դիտարկումից բխող այն հանգամանքով, որ 50 հազար դրամ խնայողություն կատարելու նպատակով 200 հազար դրամ ծախս կատարելը տրամաբանական չէ.

Խ-245-01.08.2019-ՏՀ-011/0
Նախագծով առաջարկվող համակարգի ներդրումը սոցիալական անհավասարության ու խտրականության տարրեր է պարունակում հետևյալ նկատառումներով՝
ա) առաջարկվող համակարգի շահառու են համարվելու վարձու աշխատող հանդիսացող ֆիզիկական անձինք, որոնք, այլ հավասար պայմաններում, սոցիալապես ավելի ապահով են, քան չաշխատող ֆիզիկական անձինք,
բ) առաջարկվող համակարգից օգտվելու հնարավորություն են ստանալու նաև հասարակության սոցիալապես ապահովված խմբի ներկայացուցիչները, որոնք նման աջակցության կարիք ընդհանրապես չունեն և որոնց՝ առողջապահության ոլորտի կողմից մատուցվող ծառայություններից օգտվելու հնարավորություններն ավելի լայն են։
Նախագծի ընդունման հիմնավորմամբ ներկայացված՝ նվազագույն աշխատավարձով լրացուցիչ գրանցված մեկ աշխատողի մասով տարեկան եկամտային հարկը 200 հազար դրամ կազմելու և որից առավելագույնը 50 հազար դրամ փոխհատուցվելու վերաբերյալ դիտարկումը առավել քան հիմնավորում է, որ առաջարկությունը որևէ ձևով չի կարող նպաստել չգրանցված աշխատողների գրանցմանը: Նշյալը նախ հիմնավորվում է տնօրինվող աշխատավարձի կրճատվելու հետ կապված վերոնշյալ դիտարկմամբ, ինչպես նաև այդ դիտարկումից բխող այն հանգամանքով, որ 50 հազար դրամ խնայողություն կատարելու նպատակով 200 հազար դրամ ծախս կատարելը տրամաբանական չէ:


ՀԱՆՁՆԱԺՈՂՈՎԻ ՆԱԽԱԳԱՀԲԱԲԿԵՆ ԹՈՒՆՅԱՆ

11.12.2019
Քաղվածք թիվ 29 արտահերթ նիստի արձանագրությունից

04.12.2019
Քաղվածք թիվ 28 արտահերթ նիստի արձանագրությունից

29.11.2019
Քաղվածք թիվ 27 արտահերթ նիստի արձանագրությունից

27.11.2019
Քաղվածք թիվ 26 նիստի արձանագրությունից

07.11.2019
Քաղվածք թիվ 25 արտահերթ նիստի արձանագրությունից

06.11.2019
Քաղվածք թիվ 24 նիստի արձանագրությունից

17.10.2019
Քաղվածք թիվ 23 արտահերթ նիստի արձանագրությունից

27.09.2019
Քաղվածք թիվ 21 նիստի արձանագրությունից

23.09.2019
Քաղվածք թիվ 20 արտահերթ նիստի արձանագրությունից

19.09.2019
Քաղվածք թիվ 19 արտահերթ նիստի արձանագրությունից

04.09.2019
Քաղվածք թիվ 18 նիստի արձանագրությունից

08.07.2019
Քաղվածք թիվ 17 արտահերթ նիստի արձանագրությունից

27.06.2019
Քաղվածք թիվ 16 արտահերթ նիստի արձանագրությունից

17.06.2019
Քաղվածք թիվ 15 արտահերթ նիստի արձանագրությունից

14.06.2019
Քաղվածք թիվ 14 նիստի արձանագրությունից

06.06.2019
Քաղվածք թիվ 13 արտահերթ նիստի արձանագրությունից

24.05.2019
Քաղվածք թիվ 12 արտահերթ նիստի արձանագրությունից

23.05.2019
Քաղվածք թիվ 11 արտահերթ նիստի արձանագրությունից

22.05.2019
Քաղվածք թիվ 10 նիստի արձանագրությունից

02.05.2019
Քաղվածք թիվ 9 նիստի արձանագրությունից

25.04.2019
Քաղվածք թիվ 8 արտահերթ նիստի արձանագրությունից

12.04.2019
Քաղվածք թիվ 7 նիստի արձանագրությունից

10.04.2019
Քաղվածք թիվ 6 արտահերթ նիստի արձանագրությունից

05.04.2019
Քաղվածք թիվ 5 արտահերթ նիստի արձանագրությունից

25.03.2019
Քաղվածք թիվ 4 արտահերթ նիստի արձանագրությունից

12.03.2019
Քաղվածք թիվ 2 արտահերթ նիստի արձանագրությունից

11.02.2019
Քաղվածք թիվ 1 արտահերթ նիստի արձանագրությունից



ԱԺ Նախագահ  |  Պատգամավորներ|  ԱԺ խորհուրդ  |  Հանձնաժողովներ  |  Խմբակցություններ  |  Աշխատակազմ
Օրենսդրություն  |   Նախագծեր  |  Նիստեր  |   Լուրեր  |  Արտաքին հարաբերություններ   |  Գրադարան  |  Ընտրողների հետ կապեր  |  Հղումներ  |  RSS