National Assembly of the Republic of Armenia | Official Web Page | www.parliament.amNational Assembly of the Republic of Armenia | Official Web Page | www.parliament.am
HOME | MAIL | SITEMAP
Armenian Russian English French
NA President  |   Deputies  |   NA Council  |   Committees   |   Factions  |   Staff  |   Budget office  |   Legislation   |   News  |   Foreign Relations  |   Library  |   Constituency Relations  |   Competition Council  |   Links
Archive
Letter to the Committee
Your name: Your e-mail address: Your message:

CAPTCHA Image


 
Standing Committee on Economic Affairs
Spheres of activities:
taxes, duties, payments, industry, urban development, energy, natural resources, transport, communication, telecommunication, internet (global network), other branches of industrial infrastructure, tourism, trade and services, entrepreneurial activity, state property management, tariffs, investments, competitive economics, anti-monopolization and laws governing those areas
E-mail econom@parliament.am
Phone (374-11) 513 415




22
15.10.2019
12:00
334
1.
<<Ազգային ժողովի կանոնակարգ>> սահմանադրական օրենքի 78-րդ հոդվածի 4-րդ մասի 5-րդ կետի համաձայն՝ հետևյալ օրենքների նախագծերի փաթեթի քվեարկությունը հետաձգվեց.
1) ա) Ներդրումային ծրագրերի իրականացման պետական աջակցության մասին
-182-07.06.2019-ՏՀ-011/0
Author` Միքայել Մելքումյան, Արտյոմ Ծառուկյան
բ) «Կառավարության կառուցվածքի եւ գործունեության մասին» օրենքում լրացումներ կատարելու մասին
-1821-07.06.2019-ՏՀ-011/0
Author` Միքայել Մելքումյան, Արտյոմ Ծառուկյան
`ԱԺ պատգամավոր Միքայել Մելքումյան
`ՀՀ էկոնոմիկայի նախարարի տեղակալ Ավագ Ավանեսյան
2.
Հանձնաժողովը դրական եզրակացություն ներկայացրեց հետևյալ օրենքների նախագծերի վերաբերյալ և առաջարկեց Ազգային ժողովի խորհրդին նշված օրենքների նախագծերը ընդգրկել Ազգային ժողովի յոթերորդ գումարման երրորդ նստաշրջանի 2019թվականի հոկտեմբերի 22-ին գումարվող հերթական նիստերի օրակարգի նախագծում.
1) Հայաստանի Հանրապետության ընդերքի մասին օրենսգրքում փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարելու մասին
-273-09.09.2019-ՏՀ-011/0
Author` Government
բ) Վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ Հայաստանի Հանրապետության օրենսգրքում լրացումներ եւ փոփոխություն կատարելու մասին
-2731-09.09.2019-ՏՀ-011/1
Author` Government
գ) «Պետական տուրքի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում լրացումներ կատարելու մասին
-2732-09.09.2019-ՏՀ-011/0
Author` Government
`ՀՀ տարածքային կառավարման եւ ենթակառուցվածքների նախարարի տեղակալ Լիլիա Շուշանյան
`Հանձնաժողովի անդամ Կարեն Համբարձումյան
2) «Հայաստանի Հանրապետության հարկային օրենսգրքում փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարելու եւ 2018 թվականի հունիսի 21-ի «Հայաստանի Հանրապետության հարկային օրենսգրքում փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարելու եւ 2017 թվականի դեկտեմբերի 21-ի «Հայաստանի Հանրապետության հարկային օրենսգրքում փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարելու մասին» ՀՕ-266-Ն օրենքում փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարելու մասին» ՀՕ-338-Ն օրենքում փոփոխություն կատարելու մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություններ կատարելու մասին
-270-05.09.2019-ՏՀ-011/0
Author Type` "Bright Armenia" Faction
`ԱԺ պատգամավոր Մանե Թանդիլյան
`ՀՀ ֆինանսների նախարարի տեղակալ Արման Պողոսյան
Հանձնաժողովի անդամ Հռիփսիմե Գրիգորյան
3) «Առեւտրի եւ ծառայությունների մասին» օրենքում փոփոխություն եւ լրացում կատարելու մասին
-166-29.05.2019,06.09.2019-ՏՀ-011/
Author` Սերգեյ Բագրատյան, Հովհաննես Հովհաննիսյան
`ԱԺ պատգամավոր Սերգեյ Բագրատյան
` ՀՀ տարածքային կառավարման եւ ենթակառուցվածքների նախարարի տեղակալ Վաչե Տերտերյան
Հանձնաժողովի անդամ Արգիշտի Մեխակյան
4) Անշարժ գույքի հարկով հարկման նպատակով անշարժ գույքի շուկայական արժեքին մոտարկված կադաստրային գնահատման կարգը սահմանելու մասին
-214-03.07.2019-ՏՀ-011/
Author` Government
`ՀՀ անշարժ գույքի կադաստրի կոմիտեի ղեկավար
Սարհատ Պետրոսյան
`Հանձնաժողովի անդամ Կարեն Համբարձումյան
5) «Հայաստանի Հանրապետությունում ստուգումների կազմակերպման եւ անցկացման մասին» օրենքում լրացումներ եւ փոփոխություններ կատարելու մասին
-223-12.07.2019-ՏՀ-011/
Author` Government
`ՀՀ արդարադատության նախարարի առաջին տեղակալ
Ռաֆիկ Գրիգորյան
`Հանձնաժողովի անդամ Ծովինար Վարդանյան
3.
Ներկայացրած առաջարկությունների հիման վրա հեղինակները հետևյալ օրենքների նախագծերի լրամշակված տարբերակները Ազգային ժողովին կներկայացնեն մինչև 21.10.2019թ.
1) ա) Հայաստանի Հանրապետության ընդերքի մասին օրենսգրքում փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարելու մասին
-273-09.09.2019-ՏՀ-011/0
Author` Government
բ) Վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ Հայաստանի Հանրապետության օրենսգրքում լրացումներ եւ փոփոխություն կատարելու մասին
-2731-09.09.2019-ՏՀ-011/1
Author` Government
գ) «Պետական տուրքի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում լրացումներ կատարելու մասին
-2732-09.09.2019-ՏՀ-011/0
Author` Government
`ՀՀ տարածքային կառավարման եւ ենթակառուցվածքների նախարարի տեղակալ Լիլիա Շուշանյան
`Հանձնաժողովի անդամ Կարեն Համբարձումյան
2) «Հայաստանի Հանրապետության հարկային օրենսգրքում փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարելու եւ 2018 թվականի հունիսի 21-ի «Հայաստանի Հանրապետության հարկային օրենսգրքում փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարելու եւ 2017 թվականի դեկտեմբերի 21-ի «Հայաստանի Հանրապետության հարկային օրենսգրքում փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարելու մասին» ՀՕ-266-Ն օրենքում փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարելու մասին» ՀՕ-338-Ն օրենքում փոփոխություն կատարելու մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություններ կատարելու մասին
-270-05.09.2019-ՏՀ-011/0
Author Type` "Bright Armenia" Faction
`ԱԺ պատգամավոր Մանե Թանդիլյան
`ՀՀ ֆինանսների նախարարի տեղակալ Արման Պողոսյան
Հանձնաժողովի անդամ Հռիփսիմե Գրիգորյան
3) «Առեւտրի եւ ծառայությունների մասին» օրենքում փոփոխություն եւ լրացում կատարելու մասին
-166-29.05.2019,06.09.2019-ՏՀ-011/
Author` Սերգեյ Բագրատյան, Հովհաննես Հովհաննիսյան
`ԱԺ պատգամավոր Սերգեյ Բագրատյան
` ՀՀ տարածքային կառավարման եւ ենթակառուցվածքների նախարարի տեղակալ Վաչե Տերտերյան
Հանձնաժողովի անդամ Արգիշտի Մեխակյան
4) Անշարժ գույքի հարկով հարկման նպատակով անշարժ գույքի շուկայական արժեքին մոտարկված կադաստրային գնահատման կարգը սահմանելու մասին
-214-03.07.2019-ՏՀ-011/
Author` Government
`ՀՀ անշարժ գույքի կադաստրի կոմիտեի ղեկավար
Սարհատ Պետրոսյան
`Հանձնաժողովի անդամ Կարեն Համբարձումյան
5) «Հայաստանի Հանրապետությունում ստուգումների կազմակերպման եւ անցկացման մասին» օրենքում լրացումներ եւ փոփոխություններ կատարելու մասին
-223-12.07.2019-ՏՀ-011/
Author` Government
`ՀՀ արդարադատության նախարարի առաջին տեղակալ
Ռաֆիկ Գրիգորյան
`Հանձնաժողովի անդամ Ծովինար Վարդանյան
4.
Հանձնաժողովը բացասական եզրակացություն ներկայացրեց հետևյալ օրենքների նախագծերի վերաբերյալ.
1) Հայաստանի Հանրապետության հարկային օրենսգրքում փոփոխություն կատարելու մասին
-154-23.05.2019-ՏՀ-011/0
Author Type` "Bright Armenia" Faction
`ԱԺ պատգամավոր Մանե Թանդիլյան
`ՀՀ ֆինանսների նախարարի տեղակալ Արման Պողոսյան
Հանձնաժողովի անդամ Հայկ Գևորգյան
2) Հայաստանի Հանրապետության հարկային օրենսգրքում լրացումներ կատարելու մասին
-206-24.06.2019-ՏՀ-011/0
Author Type` "Bright Armenia" Faction
`ԱԺ պատգամավոր Մանե Թանդիլյան
`ՀՀ ֆինանսների նախարարի տեղակալ Արման Պողոսյան
Հանձնաժողովի անդամ Արտաշես Պետրոսյան
3) Հայաստանի Հանրապետության հարկային օրենսգրքում լրացումներ կատարելու մասին
-245-01.08.2019-ՏՀ-011/0
Author Type` "Bright Armenia" Faction
`ԱԺ պատգամավոր Մանե Թանդիլյան
`ՀՀ ֆինանսների նախարարի տեղակալ Արման Պողոսյան
Հանձնաժողովի անդամ Ծովինար Վարդանյան
Բացասական եզրակացության պատճառներն են (համառոտ)`

Խ-154-23.05.2019-ՏՀ-011/0
Օրենքի նախագծի ընդունման հիմնավորման համաձայն՝ նշված սահմանափակումները որևէ հիմնավորում չունեն, քանի որ արժեքավոր բնակարանները նույնպես լուծում են կացարանային խնդիր, և, սահմանափակելով նման բնակարանների վաճառքի արտոնյալ հնարավորությունը, լուրջ խնդիրներ են առաջացնում շինարարության ոլորտում: Բացի դրանից, սահմանափակումները հանգեցնում են գործարքի գնի ցածր ձևակերպման և քիչ հարկ վճարելու շարժառիթների: Ինչ վերաբերում է օրենքի նախագծի ընդունման հիմնավորման մեջ նշված՝ գոր-ծարքի իրական պայմանագրային արժեքները թերհայտարարագրելուն, ապա հայտնում ենք, որ այդ ռիսկն առկա է լինելու գործարքի պայմանագրային արժեքի ցանկացած շեմ սահմանելու կամ առհասարակ շեմը հանելու պարագայում: Այս առումով, գտնում ենք, որ իրացման շրջանառության իրական ծավալները թաքցնելու երևույթի դեմ պետք է պայքարել ոչ թե շեմը հանելու կամ բարձրացնելու միջոցով, քանի որ այդ պարագայում ռիսկը չվերացնելով հանդերձ՝ խաթարվում է համակարգի սոցիալական նպատակադրումը, այլ՝ հարկային վարչարարության գործիքակազմով՝ հաշվի առնելով այն, որ տվյալ դեպքում խոսքը վերաբերում է հարկերի վճարումից խուսափելուն:

Խ-206-24.06.2019-ՏՀ-011/0
Նախագծի ընդունման հիմնավորման համաձայն, ՀՀ հարկային օրենսգրքով սահմանված կարգավորումների համաձայն՝ եկամտային հարկի վերադարձման համակարգը կիրառվում է միայն վարձու աշխատող հանդիսացող ֆիզիկական անձանց նկատմամբ, որոնց շարքում ներառված չեն այն քաղաքացիները, որոնք աշխատում են ծառայությունների մատուցման կամ քաղաքացիաիրավական բնույթի այլ պայմանագրերի հիման վրա։ Միաժամանակ նշվում է այն հանգամանը, որ այդ պայմանագրերով աշխատողների նկատմամբ չկա որևէ տարբերակում` ինչպես եկամտային հարկի դրույքաչափի, այնպես էլ վճարման կարգի վերաբերյալ։ Առաջարկությունը խնդրահարույց է նաև գործնականում կիրառելու տեսանկյունից: Նենք, որ եկամտային հարկի վերադարձման համակարգի կիրառության շրջանակի ընդլայնման ցանկացած առաջարկություն համարում ենք սկզբունքորեն անընդունելի Նախագծի ընդունման հիմնավորմամբ ներկայացված՝ նվազագույն աշխատավարձով լրացուցիչ գրանցված մեկ աշխատողի մասով տարեկան եկամտային հարկը 200 հազար դրամ կազմելու և որից առավելագույնը 50 հազար դրամ փոխհատուցվելու վերաբերյալ դիտարկումը առավել քան հիմնավորում է, որ առաջարկությունը որևէ ձևով չի կարող նպաստել չգրանցված աշխատողների գրանցմանը: Նշյալը նախ հիմնավորվում է տնօրինվող աշխատավարձի կրճատվելու հետ կապված վերոնշյալ դիտարկմամբ, ինչպես նաև այդ դիտարկումից բխող այն հանգամանքով, որ 50 հազար դրամ խնայողություն կատարելու նպատակով 200 հազար դրամ ծախս կատարելը տրամաբանական չէ.

Խ-245-01.08.2019-ՏՀ-011/0
Նախագծով առաջարկվող համակարգի ներդրումը սոցիալական անհավասարության ու խտրականության տարրեր է պարունակում հետևյալ նկատառումներով՝
ա) առաջարկվող համակարգի շահառու են համարվելու վարձու աշխատող հանդիսացող ֆիզիկական անձինք, որոնք, այլ հավասար պայմաններում, սոցիալապես ավելի ապահով են, քան չաշխատող ֆիզիկական անձինք,
բ) առաջարկվող համակարգից օգտվելու հնարավորություն են ստանալու նաև հասարակության սոցիալապես ապահովված խմբի ներկայացուցիչները, որոնք նման աջակցության կարիք ընդհանրապես չունեն և որոնց՝ առողջապահության ոլորտի կողմից մատուցվող ծառայություններից օգտվելու հնարավորություններն ավելի լայն են։
Նախագծի ընդունման հիմնավորմամբ ներկայացված՝ նվազագույն աշխատավարձով լրացուցիչ գրանցված մեկ աշխատողի մասով տարեկան եկամտային հարկը 200 հազար դրամ կազմելու և որից առավելագույնը 50 հազար դրամ փոխհատուցվելու վերաբերյալ դիտարկումը առավել քան հիմնավորում է, որ առաջարկությունը որևէ ձևով չի կարող նպաստել չգրանցված աշխատողների գրանցմանը: Նշյալը նախ հիմնավորվում է տնօրինվող աշխատավարձի կրճատվելու հետ կապված վերոնշյալ դիտարկմամբ, ինչպես նաև այդ դիտարկումից բխող այն հանգամանքով, որ 50 հազար դրամ խնայողություն կատարելու նպատակով 200 հազար դրամ ծախս կատարելը տրամաբանական չէ:


ՀԱՆՁՆԱԺՈՂՈՎԻ ՆԱԽԱԳԱՀԲԱԲԿԵՆ ԹՈՒՆՅԱՆ

11.12.2019
29

04.12.2019
28

29.11.2019
27

27.11.2019
26

07.11.2019
25

06.11.2019
24

17.10.2019
23

27.09.2019
21

23.09.2019
20

19.09.2019
19

04.09.2019
18

08.07.2019
17

27.06.2019
16

17.06.2019
15

14.06.2019
14

06.06.2019
13

24.05.2019
12

23.05.2019
11

22.05.2019
10

02.05.2019
9

25.04.2019
8

12.04.2019
7

10.04.2019
6

05.04.2019
5

25.03.2019
4

12.03.2019
2

11.02.2019
1



NA President  |  Deputies|  NA Council  |  Committees  |  Factions  |  Staff
Legislation  |   News  |  Foreign Relations   |  Constituency Relations  |  Links  |  RSS
|   azdararir.am