National Assembly of the Republic of Armenia | Official Web Page | www.parliament.amNational Assembly of the Republic of Armenia | Official Web Page | www.parliament.am
HOME | MAIL | SITEMAP
Armenian Russian English French
Արխիվ
26.9.2006

Երկ Երք Չրք Հնգ Ուր Շբթ Կիր
01 02 03
04 05 06 07 08 09 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
 
26.09.2006
Հանրային կարիքների համար սեփականության օտարման հարցը արտահերթ նիստի օրակարգում

Կառավարության նախաձեռնությամբ` սեպտեմբերի 26-ին Աժ նախագահ Տիգրան Թորոսյանը հրավիրել էր արտահերթ նիստ` օրակարգային տասներկու հարցերով եւ երկու միջազգային պայմանագրերով:Արտահերթի շրջանակներում գործադիրն օրենսդիր մարմնին առաջարկում է քննության առնել«Հասարակության եւ պետական կարիքների համար սեփականության օտարման մասին»` առաջին ընթերցում անցած օրինագիծը:Այս հարցն էլ հենց նիստի սկզբում դարձավ բանավեճի առարկա: Դեռ քառօրյայի ընթացքում պատգամավորներն առաջարկել էին նախագծին անդրադառնալ այդ թեմայով խորհրդարանական լսումներ անցկացնելուց եւ հանրային կարծիքները լսելուց հետո միայն: Աժ նախագահը նշեց, որ լսումների վերաբերյալ որեւէ գրավոր առաջարկ չի եղել: Բացի այդ` նիստը նախաձառնող կառավարությունն է որոշել նիստի օրակարգը: Ընդդիմադիր պատգամավորները նաեւ առաջարկեցին հարցի քննարկումը հեռարձակել հանրային հեռուստատեսությամբ: Քվեարկության արդյունքում, սակայն, առաջարկը մերժվեց:Պատգամավորները մերժեցին նաեւ մի շարք նախագծեր հատուկ կարգով` երկու ընթերցման ընթացակարգով քննարկելու որոշման նախագիծը:
«Տեղական ինքնակառավարման մասին» օրենքում լրացում եւ փոփոխություն կատարելու մասին» նախագիծն ընդունվեց երկրորդ ընթերցմամբ:

Այնուհետեւ խորհրդարանն անցավ հասարակական մեծ հնչեղություն ստացած` «Հասարակության եւ պետական կարիքների համար սեփականության օտարման մասին» օրինագծի եւ հողային ու քաղաքացիական օրենսգրքերում փոփոխություններ նախատեսող նախագծերի քննարկմանը: Արդարադատության նախարար Դավիթ Հարությունյանը ներկայացրեց առաջին ընթերցումից հետո լրամշակված նախագիծը` ասելով, որ առաջարկություններով հանդես են եկել թե պատգամավորները, թե պետական գերատեսչությունների ներկայացուցիչները, թե մարդու իրավունքների պաշտպանը: Լրամշակված տարբերակում ավելացված է սեփականատերերին տրվելիք փոխհատուցման չափը. օտարվող սեփականության դիմաց կվճարվի գույքի շուկայական արժեքի 5 տոկոսի փոխարեն 10 տոկոսով ավելի գումար: Նախարարի կարծիքով` պետք է խթանել, որ սեփականատերը եւ գույք ձեռքբերողը փոխհարաբերությունները կարգավորեն պայմանագրային հիմունքներով: Այս նպատակով նախագծում նախատեսված են դրույթներ: Նախարարը տեղեկացրեց, որդատական կարգով օտարված անշարժ գույքի սեփականատերը հնարավորություն կունենա օտարման օրից երկու ամսվա ընթացքում անհատույց օգտագործել գույքը: Նախնական տարբերակում այդ ժամկետը մեկ ամիս էր:

Հարցի վերաբերյալ տեսակետ ներկայացրեցերեք խմբակցություն:

ՄԱԿ խմբակցության ղեկավար Գուրգեն Արսենյանը դրական դիրքորոշման համար ունի մեկ նախապայման: Նահամարում է, որ նախագծից պետք է հանվի հանրային եւ սեփական շահերը միմյանց հակադրող դրույթը: Խմբակցությունում նաեւ գտնում են, որ սեփականության մի մասն օտարելու եւ սեփականատիրոջ պահանջիդեպքում պետք է օտարվի նաեւ սեփականության մնացած մասը: ՄԱԿ-ի առաջարկությունների մի մասն ընդունվել եւ արտացոլվել է օրինագծում:

ՕԵԿ խմբակցության տեսակետը բացասական էր: Մհեր Շահգելդյանը գտնում է, որ քննարկվող հարցը սոցիալ-տնտեսական մեծ նշանակություն ունի եւ առնչվում է հազարավոր մարդկանց իրավունքներին: Պատգամավորը կարծում է, որ վտանգված է սեփականությունը պաշտպանելու` մարդկանց իրավունքը: Բացի այդ, նախագծում կան կամայականությունների եւ կոռուպցիայի մեծ ռիսկեր:

«Արդարություն» խմբկացության քարտուղար Գրիգոր Հարությունյանը կառավարության ներկայացուցչին առաջարկեց նախագիծը հետ վերցնել եւ միայնխորհրդարանական լսումներ անցկացնելուց հետո ներկայացնել խորհրդարան: Այս պատճառով էլ խմբակցությունը չի ներկայացրել նախագծերի վերաբերյալ որեւէ առաջարկ:Իսկ քննարկվող նախագիծը, ըստ Գրիգոր Հարությունյանի, օրենքները մի քանի հոգու շահերինծառայեցնելու տիպիկ օրինակ է:

Հարցի մասին պատգամավորների ելույթներում հնչեցին տարբեր գնահատականներ: Վիկտոր Դալլաքյանն անընդունելի է համարում, որ հանրային գերակա շահը որոշելու լիազորությունը վերապահված լինի կառավարությանը: Դա ներկայացուցչական` օրենսդիր մարմնի խնդիրն է, կարծում է պատգամավորը: Գրիգոր Ղոնջեյանն իր ելույթում նկատեց, որհանրային շահը գերակա ճանաչելու նախաձեռնությամբ կառավարությանը դիմելու հնարավորություն է պետք ընձեռել պետական կառավարման եւ տեղական ինքնակառավարման մարմիններին, ինչպես նաեւ ոչ առեւտրային ընկերություններին:Թաթուլ Մանասերյանն էլ առաջարկում է հարցին առավել համապարփակ լուծում տալ: Այս շաբաթվա ընթացքում շրջանառության մեջ կդրվի պատգամավորի հեղինակած օրինագիծը գույքի ազգայնացման մասին:

Եզրափակիչ ելույթում Դավիթ Հարությունյանը նկատեց, որսեփականության օտարման մեխանիզմի կամ փոխհատուցման չափի վերաբերյալ չեղան դժգոհություններ եւ առաջարկություններ:

Փոփոխված Սահմանադրությանը եւ աշխատանքային նոր օրենսգրքին համապատասխանեցնելու նպատակով գործադիրն առաջարկում է փոփոխություն կատարել «Արհեստակցական միությունների մասին» օրենքում: Ըստ արդարադատության նախարարի, հստակեցված է կոլեկտիվ բանակցությունների վարման եւ կոլեկտիվ պայմանագրի կնքման գործընթացը:

Արդարադատության նախարարը պատգամավորներին ներկայացրեց նաեւ «Հեռուստատեսության եւ ռադիոյի մասին»,«Հեռուստատեսության եւ ռադիոյի ազգային հանձնաժողովի կանոնակարգ» եւ «Պետական տուրքի մասին»օրենքներում փոփոխություններ կատարելու օրենսդրական փաթեթը: Կառավարությունը նշված օրենքները ներդաշնակեցնում է սահմանադրական փոփոխություններին: Նախ` հստակեցված են այս փաստաթղթերում օգտագործվող հասկացությունները: Նախագծում սահմանված է, որ հեռուստառադիոհաղորդումների հեռարձակումն իրականացվում է լիցենզիայի հիման վրա: Առանց լիցենզիայիհեռարձակման հնարավորություն է տրված միայն հանրային հեռուստառադիոընկերությանը եւ միջպետական պայմանագրով հեռարձակողներին:Լրամշակված նախագծումնախատեսվում է, որ մասնավոր հեռուստառադիոընկերությունները Հեռուստատեսության եւ ռադիոյի ազգային հանձնաժողով ներկայացնեն հաղորդումների հաշվառման մատյան: Այս տվյալների հիման վրա հանձնաժողովը պետք է իրականացնի վերահսկողություն` պարզի ընկերության գործունեության համապատասխանությունը օրենսդրության եւ լիցենզիայի պայմաններին: Փաստաթղթում տեղ է գտել նաեւ հովանավորությունը կարգավորող հոդված: Հովանավորություն կհամարվիֆիզիկական կամ իրավաբանական անձի կողմից հռուստառադիոհաղորդման անշահախնդիր ֆինանսավորումը: Արգելվում է, որ պետական մարմիններն ու պաշտոնյաները հովանավորեն որեւէ հաղորդում: Նախագծով նախատեսվում է քարոզչական հաղորդումներ սփռել «քաղաքական գովազդ» պարտադիր լուսագրով: Կառավարությունն առաջարկում է, որՀեռուստատեսության եւ ռադիոյի ազգային հանձնաժողովը բաղկացած լինի 8 անդամներից: Չորսին վեց տարի ժամկետով պետք է ընտրի խորհրդարանը, իսկ չորսին` նշանակում է հանրապետության նախագահը:Փաթեթով առաջարկվում է հանրային հեռուստաընկերությանն ազատել հեռարձակման համար հատկացված հաճախականության համար սահմանված պետական տուրքից:

Օգտվելով ելույթի իրավունքից` «Արդարություն» խմբակցության պատգամավոր Ստեփան Զաքարյանը պատգամավորներին փոխանցեց որոշ լրագրական կազմակերպություների անհամաձայնությունը ներկայացված փաթեթի առնչությամբ: Նրանց հայտարարության մեջ ասվում է, որ փոփոխությունները չեն համապատասխանում Սահմանադրությանը, մշակվել են առանց հասարակական քննարկումների եւ քաղաքացիական հասարակության կարծիքն անտեսելով: Նաեւ, որ փաստաթղթերում արտացոլված չեն միջազգային կազմակերպությունների կարծիքներն ու առաջարկությունները, ԵԽ խորհրդատվության դրույթները: Ըստ լրագրողների, այս ամենը բացասաբար կանդրադառնա ժողովրդավարեցման գործընթացի վրա:

Նախագծերի վերաբերյալ ելույթները կշարունակվեն սեպտեմբերի 27-ի նիստում:




ԱԺ Նախագահ  |  Պատգամավորներ|  ԱԺ խորհուրդ  |  Հանձնաժողովներ  |  Խմբակցություններ  |  Աշխատակազմ
Օրենսդրություն  |   Նախագծեր  |  Նիստեր  |   Լուրեր  |  Արտաքին հարաբերություններ   |  Գրադարան  |  Ընտրողների հետ կապեր  |  Հղումներ  |  RSS
|   azdararir.am