Постоянная комиссия по государственно-правовым вопросам
Сферы деятельности:
конституционно-правовые вопросы, партии, избирательная система, Регламент Национального Собрания, референдум, Конституционный Суд, правосудие, судоустройство, прокуратура, следственные органы, принудительное исполнение судебных актов, уголовно-исполнительная служба, амнистия, публичная служба и законы, регулирующие эти сферы, изменения в Конституции, гражданский, уголовный кодексы, Кодекс об административных правонарушениях , кодексы судопроизводства
ՀՀ արդարադատության նախարարի տեղակալ Վահե Դանիելյան
`
Պատգամավոր Նազելի Բաղդասարյան
6)
ա) «Իրավաբանական անձանց պետական գրանցման, իրավաբանական անձանց առանձնացված ստորաբաժանումների, հիմնարկների եւ անհատ ձեռնարկատերերի պետական հաշվառման մասին» օրենքում լրացումներ եւ փոփոխություններ կատարելու մասին
Կառավարության ներկայացուցիչ
ՀՀ արդարադատության նախարարի տեղակալ Քրիստինե Գրիգորյան
Կ-696-24.07.2020,10.09.2020-ՊԻ-011/1 նախագծերի փաթեթը համալրվել է երկու նոր նախագծերով, որոնց անվանումները նշված են համապատասխան ամփոփաթերթում: Կ-737.5-16.09.2020-ՊԻ-011/1 նախագիծը փաթեթից հանվում է:
3.
Առաջարկել Ազգային ժողովի խորհրդին սույն արձանագրության քաղվածքի 1-ին կետում նշված նախագծերն ընդգրկել Ազգային ժողովի առաջիկա հերթական նիստերի օրակարգի նախագծում:
4.
Սույն արձանագրության քաղվածքի 1-ին կետի 2-րդ ենթակետում, ինչպես նաև 2-րդ կետում նշված նախագծերի լրամշակված տարբերակներն Ազգային ժողով են ներկայացվելու մինչև 15.01.2021թ.:
5.
«Ազգային ժողովի կանոնակարգ» սահմանադրական օրենքի 71-րդ հոդվածի 3-րդ մասի համաձայն հետևյալ նախագծերի քննարկումը հետաձգվում է մինչև երկամսյա ժամկետով.
ՀՀ արդարադատության նախարարի տեղակալ Արմեն Հովհաննիսյան
`
Պատգամավոր Սերգեյ Ատոմյան
6.
«Ազգային ժողովի կանոնակարգ» սահմանադրական օրենքի 78-րդ հոդվածի 3-րդ մասի 1-ին կետի և 5-րդ մասի համաձայն՝ բացասական եզրակացություն ներկայացնել Ազգային ժողովի յոթերորդ գումարման չորրորդ նստաշրջանի օրակարգի նախագծում ընդգրկվող հետևյալ նախագծի վերաբերյալ.
1)
Ստեղծված իրավիճակն ու դրանից դուրս գալու ելքերը, ինչպես նաեւ Հայաստանի Հանրապետության վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանի, Ադրբեջանի Հանրապետության նախագահ Իլհամ Ալիեւի եւ Ռուսաստանի Դաշնության նախագահ Վլադիմիր Պուտինի կողմից 2020 թվականի նոյեմբերի 09-ին ստորագրված հայտարարության իրավաչափությունը քննարկելու վերաբերյալ
Բացասական եզրակացության պատճառներն են (համառոտ). Սահմանադրության 103-րդ հոդվածի 3-րդ մասի համաձայն՝ Սահմանադրությամբ սահմանված դեպքերում, ինչպես նաև իր գործունեության կազմակերպման հարցերով Ազգային ժողովն ընդունում է որոշումներ: «Ազգային ժողովի կանոնակարգ» սահմանադրական օրենքի 97-րդ հոդվածի 2-րդ մասի համաձայն՝ ,Աշխատակարգը, ինչպես նաև Ազգային ժողովի գործունեության կազմակերպման հարցերով այլ որոշումներն ընդունվում են Կանոնակարգով նախատեսված դեպքերում և կարգով: Ինչպես Սահմանադրությամբ, այնպես էլ «Ազգային ժողովի կանոնակարգ» սահմանադրական օրենքով Ազգային ժողովը՝ նախագծի բովանդակությանը համապատասխան որոշում ընդունելու իրավասություն չունի:
7.
«Ազգային ժողովի կանոնակարգ» սահմանադրական օրենքի 78-րդ հոդվածի 3-րդ մասի 1-ին կետի և 5-րդ մասի համաձայն՝ բացասական եզրակացություն ներկայացնել Ազգային ժողովի յոթերորդ գումարման չորրորդ նստաշրջանի օրակարգի նախագծում ընդգրկվող հետևյալ նախագծի վերաբերյալ.
1)
Հայաստանի Հանրապետությունում ստեղծված իրավիճակից դուրս գալու գործողությունների ծրագիր սահմանելու մասին
Բացասական եզրակացության պատճառներն են (համառոտ). «Ազգային ժողովի կանոնակարգ» ՀՀ սահմանադրական օրենքի 98-րդ հոդվածի 1-ին մասի համաձայն հայտարարությունը՝ Ազգային ժողովի որոշակի հարցերի, իրադարձությունների և փաստերի վերաբերյալ Ազգային ժողովի քաղաքական դիրքորոշման արտահայտումն է: «Լուսավոր Հայաստան» խմբակցության հեղինակած հայտարարության քննարկվող նախագիծը, որը շրջանառության մեջ է դրվել 2020 թ․ նոյեմբերի 27-ին իր էությամբ և բովանդակությամբ չի կարող հանդիսանալ Հայաստանի Հանրապետության 7-րդ գումարման Ազգային ժողովի քաղաքական մեծամասնության դիրքորոշումը՝ Հայաստանում ստեղծված իրավիճակի հաղթահարման գործընթացում։ >