National Assembly of the Republic of Armenia | Official Web Page | www.parliament.amNational Assembly of the Republic of Armenia | Official Web Page | www.parliament.am
HOME | MAIL | SITEMAP
Armenian Russian English French
Արխիվ
11.06.2024

Երկ Երք Չրք Հնգ Ուր Շբթ Կիր
01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
 
02.06.2015
ԱԺ մշտական հանձնաժողովներում ավարտվել են «ՀՀ 2014թ. պետական բյուջեի կատարման մասին» տարեկան հաշվետվության քննարկումները
1 / 2

Ազգային ժողովի տնտեսական հարցերի ու ֆինանսավարկային եւ բյուջետային հարցերի մշտական հանձնաժողովների համատեղ նիստում հունիսի 2-ին քննարկվել է «ՀՀ 2014թ. պետական բյուջեի կատարման մասին» տարեկան հաշվետվությունը, որը վերաբերում էր արդյունաբերության, քաղաքաշինության, տրանսպորտի եւ կապի, էներգետիկայի եւ բնական պաշարների, սակագնային քաղաքականության, տնտեսական մրցակցության պաշտպանության, հարկային եւ մաքսային քաղաքականության, կադաստրի ոլորտների եկամուտների եւ ծախսերի կատարողականներին:

ՀՀ ֆինանսների նախարարի տեղակալ-գլխավոր գանձապետ Ատոմ Ջանջուղազյանը, ներկայացնելով վերոնշյալ ոլորտների ֆինանսական ցուցանիշները, տեղեկացրել է, որ չկա ծախսային որեւէ ծրագիր, որի կատարման համար պատասխանատու պետական մարմինը ստանձնած լինի պարտավորություն, եւ դրա դիմաց վճարները կատարված չլինեն ժամանակին եւ ամբողջ ծավալով:

Պարոն Ջանջուղազյանը նշել է, որ հաշվետու տարում, ՀՀ էկոնոմիկայի նախարարության ծախսերը կազմել են շուրջ 3.7 մլրդ դրամ` նախատեսված 3.9 մլրդ դրամի դիմաց: Այսպիսով` նախարարությունն արձանագրել է 95 տոկոս կատարողական: Ըստ նրա` նախարարությունն իրականացրել է 21 ծրագիր, որի իրականացման համար պահուստային ֆոնդից կատարվել են նաեւ լրացուցիչ հատկացումներ:

ՀՀ էներգետիկայի եւ բնական պաշարների նախարարությունը, Ատոմ Ջանջուղազյանի դիտարկմամբ, բյուջեի ծախսային ծրագրերի իրականացման տեսակետից որոշակի առանձնահատկություն ունի այն առումով, որ նախարարության համար նախատեսված բյուջեի գերակշիռ մասն արտաքին աջակցությամբ իրականացվող ծրագրերի համար նախատեսված միջոցներն են: Գերատեսչության բյուջեն հաշվետու տարում եղել է 7.6 մլրդ դրամ: Նա նշել է, որ բացառությամբ արտաքին աջակցությամբ իրականացվող ծրագրերի կատարողականը մոտ 80 տոկոս է:

Հաշվետու տարվա ընթացքում ՀՀ քաղաքաշինության նախարարությունը նախատեսված 8.7 մլրդ դրամի փոխարեն օգտագործել է 7.5 մլրդ դրամ` արձանագրելով 86 տոկոս կատարողական: Իսկ ՀՀ տրանսպորտի եւ կապի նախարարությունն իրականացրել է 18 ծրագիր` պահուստային ֆոնդից կրկին օգտագործելով որոշակի գումար: Նախարարության ծախսերի կատարողականը կազմել է 78.54 տոկոս` օգտագործելով 39.5 մլրդ դրամ:

ՀՀ հանրային ծառայությունները կարգավորող հանձնաժողովը 2014թ-ին օգտագործել է 668 մլն դրամ կամ նախատեսված գումարի շուրջ 95 տոկոսը: ՀՀ տնտեսական մրցակցության պաշտպանության պետական հանձնաժողովի բյուջեն էլ հաշվետու տարում կազմել է 295 մլն դրամ, իսկ ՀՀ կառավարությանն առընթեր անշարժ գույքի կադաստրի պետական կոմիտեի համար նախատեսված միջոցներն օգտագործվել են 3.8 մլրդ դրամ, կատարողականը՝ 89 տոկոս :

Անդրադառնալով պետական բյուջեի եկամուտների կատարողականին` Ատոմ Ջանջուղազյանը նշել է, որ բյուջեն ամբողջությամբ կատարվել է: Նրա խոսքով` 2014թ-ին պետական բյուջեի եկամուտների ցուցանիշը կազմել է 1 տրիլիոն 144.8 մլրդ դրամ, ինչը համախառն ներքին արդյունքի (ՀՆԱ) շուրջ 25.3 տոկոսն է: Ընդ որում` ներքին աղբյուրների հաշվին բյուջեն համալրվել է 1 տրիլիոն 128 մլրդ դրամի չափով, իսկ պաշտոնական դրամաշնորհները կազմել են 17.3 մլրդ դրամ: Հարկային եկամուտներ եւ տուրքեր ցուցանիշը հաշվետու տարվա համար կազմել է 1 տրիլիոն 64 մլրդ դրամ կամ ՀՆԱ 23.51 տոկոսը: Պարոն Ջանջուղազյանի դիտարկմամբ` 2014թ-ին հարկային եկամուտներն ունեցել են կայուն վարքագիծ` գրեթե բոլոր ամիսներին արձանագրելով մուտքի աճ նախորդ տարվա համապատասխան ամսվա համեմատությամբ:

Ծախսային մասի ցուցանիշներին ու իրականացված ծրագրերին զեկույցով անդրադարձել են նաեւ ՀՀ էկոնոմիկայի, ՀՀ էներգետիկայի եւ բնական պաշարների, ՀՀ քաղաքաշինության, ՀՀ տրանսպորտի եւ կապի նախարարությունների, ինչպես նաեւ ՀՀ հանրային ծառայությունները կարգավորող հանձնաժողովի, ՀՀ տնտեսական մրցակցության պաշտպանության պետական հանձնաժողովի, ՀՀ կառավարությանն առընթեր անշարժ գույքի կադաստրի պետական կոմիտեի պատասխանատուներն ու ներկայացուցիչները:

ԱԺ մշտական հանձնաժողովներում ավարտվել են «ՀՀ 2014թ. պետական բյուջեի կատարման մասին» տարեկան հաշվետվության քննարկումները:


11.06.2024
Խորհրդարանը քննարկել է «Պետական գույքի մասնավորեցման 2017-2020 թթ. ծրագրի կատարման 2023 թ. տարեկան հաշվետվությունը հաստատելու մասին» օրենքի նախագիծը
Հաշվետու ժամանակահատվածում մրցույթով մասնավորեցվել են ծրագրում ընդգրկված մեկ ընկերության պետական սեփականություն հանդիսացող բաժնետոմսեր, եւս մեկ ընկերության պետական սեփականություն հանդիսացող բաժնետոմսեր մասնավորեցվել են ուղղակի վաճառքի ձեւով: Այդ մասին ասել է ՀՀ տարածքային կառավարման եւ ենթակառուցված...

11.06.2024
Առաջարկվում է հնարավորություն տալ գրադարաններին` իրականացնելու որոշակի տնտեսական գործունեություն
Նախագծով առաջարկվում է սահմանել էլեկտրոնային եւ հանրային գրադարաններ, մշակութային, կրթական, տեղեկատվական կենտրոն (լոֆթ) հասկացությունները, ամրագրել արտերկրյա կարեւոր գրադարանների հայագիտական ֆոնդի համալրման պահանջը: Այս մասին տեղեկացրել է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի եւ սպորտի նախարարի տեղակալ...

11.06.2024
Պետական-իրավական հարցերի մշտական հանձնաժողովը նիստ կգումարի
Պետական-իրավական հարցերի մշտական հանձնաժողովը նիստ կգումարի հունիսի 11-ին` ժամը 16:00-ին, 314 սրահում: ...

11.06.2024
Նախագծի ընդունումը հնարավորություն կտա ընտրողներին հրապարակայնորեն հասանելի եղանակով ծանոթանալ ընտրության անցկացմանը վերաբերող տեղեկություններին
Նախագծով սահմանվում է դրույթ, որով Կենտրոնական ընտրական հանձնաժողովի եւ Ներքին գործերի նախարարության պաշտոնական կայքերում մինչեւ քվեարկության օրը կտեղադրվի ընտրողների ցուցակը, որը պետք է պարունակի ընտրողի անվան, ազգանվան, հայրանվան ծննդյան օրվա, ամսի, տարեթվի, հաշվառման հասցեի, քվեարկության օրվա եւ ...

11.06.2024
Ենթակառուցվածքային ներդրումների ասիական բանկին անդամակցումը ՀՀ-ին հնարավորություն կընձեռի մասնակցելու տարածաշրջանային խոշոր ներդրումային ծրագրերին
Ենթակառուցվածքային ներդրումների ասիական բանկի նպատակն է խթանել կայուն տնտեսական զարգացումը, ստեղծել նյութական արժեք եւ բարելավել տարածաշրջանում  ենթակառուցվածքների փոխկապակցվածությունը` ներդրումներ կատարելով ենթակառուցվածքներում եւ այլ արտադրական ճյուղերում, խթանել տարածաշրջանային համագործակցու...

11.06.2024
Նոր կարգավորումների ընդունմամբ մշակութային ժառանգության պահպանությունն ու պաշտպանությունը կդառնան առավել համակարգված գործընթաց
«Մշակութային արժեքների արտահանման եւ ներմուծման մասին» օրենքում առաջարկվող նոր կարգավորումներն ԱԺ նիստում քննարկվել են առաջին ընթերցմամբ: Նախագծի մշակումը պայմանավորված է ԵԱՏՄ օրենսդրությամբ սահմանված կանոնների համապատասխանեցմամբ: ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի եւ սպորտի նախարարի տեղակալ Ալֆրեդ ...

11.06.2024
Առաջարկվում է ամուսնության տարիքային նվազագույն շեմը սահմանել 18 տարեկանը՝ առանց բացառությունների
ՀՀ գործող օրենսդրության համաձայն՝ ամուսնության տարիքը 18 տարեկանն է: Բացառություններով անձը կարող է ամուսնանալ նաեւ 17 եւ 16 տարեկանում: Օրենսդրական նոր կարգավորմամբ առաջարկվում է ամուսնության տարիքային նվազագույն շեմը սահմանել 18 տարեկանը՝ առանց բացառությունների, հանել բոլոր այն կարգավորումները, որ...

11.06.2024
Նախաձեռնությամբ սահմանվում է ԼՂ-ի կուտակային համակարգում ձեւավորված կենսաթոշակային խնայողությունները ՀՀ-ում գործող կենսաթոշակային ֆոնդեր տեղափոխելու հնարավորությունը
Ազգային ժողովը հունիսի 11-ին սկսել է հերթական նիստերի աշխատանքը: Պատգամավորները հաստատել են ԱԺ հերթական նիստերի օրակարգի նախագիծը, որից հետո սկսել նախագծերի քննարկումը: Օրակարգային մի քանի հարցերի քննարկումը կիրականացվի հատուկ ընթացակարգով. դրանց երկրորդ ընթերցումը կիրականացվի առաջին ընթերցմամբ ընդո...



ԱԺ Նախագահ  |  Պատգամավորներ|  ԱԺ խորհուրդ  |  Հանձնաժողովներ  |  Խմբակցություններ  |  Աշխատակազմ
Օրենսդրություն  |   Նախագծեր  |  Նիստեր  |   Լուրեր  |  Արտաքին հարաբերություններ   |  Գրադարան  |  Ընտրողների հետ կապեր  |  Հղումներ  |  RSS
|   azdararir.am