National Assembly of the Republic of Armenia | Official Web Page | www.parliament.amNational Assembly of the Republic of Armenia | Official Web Page | www.parliament.am
HOME | MAIL | SITEMAP
Armenian Russian English French
Արխիվ
03.06.2024

Երկ Երք Չրք Հնգ Ուր Շբթ Կիր
01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
 
22.05.2024
Առաջարկվում է կրճատել հարկման ընդհանուր համակարգում առկա եւ շրջհարկի համակարգի հարկային բեռերի միջեւ տարբերությունը
1 / 3

Ազգային ժողովը մայիսի 22-ի նիստում քննարկել է Հարկային օրենսգրքում եւ կից մի շարք օրենքներում փոփոխություններ եւ լրացումներ նախատեսող օրենսդրական փաթեթը: Հարցն առաջին ընթերցմամբ քննարկման է ներկայացրել ՀՀ ֆինանսների նախարարի տեղակալ Արման Պողոսյանը:

Օրենսդրական փաթեթի ընդունումը պայմանավորված է Կառավարության ծրագրով նախանշված հարկային քաղաքականության եւ, մասնավորապես, հարկման այլընտրանքային համակարգերին վերաբերող կարեւոր նպատակների իրագործմամբ: Առաջինը վերաբերում է հարկման այլընտրանքային համակարգերին եւ, մասնավորապես, շրջանառության հարկի համակարգի եւ հարկման ընդհանուր համակարգի շրջանակում ձեւավորվող հարկային բեռը մոտարկելուն: Խնդիրն այն է, որ շրջանառության հարկի համակարգը ներդրվել է հարկման ընդհանուր համակարգին այլընտրանք ապահովելու, փոքր եւ միջին ձեռնարկատիրության սուբյեկտների համար պարզ հարկային հաշվառում եւ մեղմ հարկային վարչարարություն ապահովելու նպատակով:

«Իրականությունն այն է, որ շրջանառության հարկի դրույքաչափերն էականորեն ավելի ցածր են, քան գործունեության միեւնույն տեսակը հարկման ընդհանուր համակարգում կազմակերպելու պարագայում ձեւավորվող ԱԱՀ-ի եւ շահութահարկի հանրագումարային բեռն է: Այս առումով Կառավարությունում վերլուծություններ են կատարվել երկու տարի շարունակ, եւ պատկերը հետեւյալն է՝ վերամշակող արդյունաբերության ոլորտում, օրինակ, շրջհարկի բեռը երկու անգամ ավելի ցածր է, քան հարկման ընդհանուր համակարգում: Շինարարության եւ մանրամեծածախ առեւտրի ոլորտում տարբերությունը հասնում է 2,6 անգամի, զբոսաշրջության եւ ռեստորանային գործունեության ոլորտում ընդհուպ 3 անգամի: Բացառություն են միայն այն ոլորտները, որտեղ իրականացվող գործունեությունն ազատված է ԱԱՀ-ից»,- պարզաբանել է Ֆինանսների փոխնախարարը:

Երկրորդ նպատակն այն է, որ տնտեսական խթաններ ներդրվեն շրջհարկ վճարողների կողմից գործարքները փաստաթղթերով հիմնավորելու համար: «Այսօր շրջանառության հարկի համակարգում ունենք տարբեր կանոններ, մասնավորապես՝ առքուվաճառքի գործունեության պարագայում հարկը հաշվարկվում է որպես իրացման շրջանառության նկատմամբ հաշվարկված տոկոս, որից թույլատրվում է նվազեցնել փաստաթղթերով հիմնավորված ծախսի որոշակի տոկոսը՝ պայմանով, որ նվազագույն հարկը չպետք է ցածր լինի օրենքով սահմանված շեմից: Այդ նույն հնարավորությունը տրված չէ այլ գործունեության տեսակների համար, մասնավորապես՝ արտադրական գործունեության, աշխատանքների կատարման եւ ծառայությունների մատուցման գործունեության տեսակների համար»,- նշել է Արման Պողոսյանը: Առաջարկվում է հնարավորություն ընձեռել, որ վերոնշյալ գործունեության տեսակներով զբաղվողները եւս կարողանան իրենց համար հաշվարկված հարկից, որը կլինի արդեն որոշակիորեն բարձր դրույքաչափերի հիման վրա հաշվարկված հարկ, նվազեցնել փաստաթղթերով հիմնավորված ծախսերի որոշակի տոկոսը:

«Կարեւորն այն է, որ փաստաթղթերով հիմնավորված ձեռքբերումների որոշակի շեմից բարձր շեմ ունեցող տնտեսավարողների համար ոչ թե հարկային բեռի բարձրացում է լինելու, այլ հնարավորություն է ստեղծվելու ընդհուպ նվազեցնել գործող հարկային բեռը»,- պարզաբանել է փոխնախարարը:

Երրորդ նպատակն այն է, որ վերաիմաստավորվեն հարկման ընդհանուր համակարգերն այն տրամաբանությամբ, որ միկրոձեռնարկատիրության կամ փոքր ձեռնարկատիրության հատկանիշներով չբնութագրվող գործունեության տեսակները (որովհետեւ այդչափ պարզունակ չեն եւ իրենց բնույթով, ըստ էության, աչքի են ընկնում շահութաբերության որոշակի բարձր աստիճանով) տեղափոխվեն ավելի արդար հարկային միջավայր, արդյունքից կախված միջավայր եւ լինեն հարկման ընդհանուր համակարգում:

Առաջարկվում է շրջհարկի համակարգից դուրս բերել փաստաբանական, նոտարական գործունեության տեսակները եւ վիճակախաղերի կազմակերպման գործունեությունը, իսկ միկրոձեռնարկատիրության հարկման արտոնյալ համակարգից դուրս բերել մարզերում առքուվաճառքի գործունեությունը, վարսավիրական, մարմնի խնամքի ծառայությունների մատուցումը, սաունաների, բաղնիքների, շոգեբաղնիքների կազմակերպումը, ավտոտեխսպասարկման կայանների գործունեությունը, միջնորդական գործունեությունը, ծրագրային ապահովումը, փորձաքննությունը, շինարարությունը եւ համանման գործունեության այլ տեսակներ:

Հարցուպատասխանի եւ ելույթների ընթացքում պատգամավորներն անդրադարձել են նախաձեռնության վիճահարույց դրույթներին, նշել, որ գործունեության որոշ տեսակների, մասնավորապես՝ փաստաբանական ծառայությունների համար հավելյալ բեռի ավելացում է լինելու:

Պատգամավոր Հովիկ Աղազարյանին հետաքրքրել է այն հարցը, թե ինչ է լինելու ԱԱՀ-ի տիրույթում աշխատող այն տնտեսավարող սուբյեկտների հետ, որոնք 2025 թվականի հունվարի մեկից պետք է տեղափոխվեն շրջանառության հարկի տիրույթ, սակայն այդ ընթացքում գործարքներ են կատարել, հաշվանցել ԱԱՀ-ն կամ հետ են ստացել: «Նախագծով դրանք պետք է վերանայվեն, այսինքն՝ հետադարձ ուժ պետք է ունենա այդ իմաստով: Դուք այստեղ խնդիր չեք տեսնո՞ւմ»,- հարցրել է պատգամավորը:

Պատգամավորի մտահոգությանն արձագանքելով՝ Ֆինանսների փոխնախարարը պարզաբանել է, որ ԱԱՀ-ի գծով հաշվանցումներ կկատարեն տնտեսավարող սուբյեկտները եւ այն ժամանակահատվածում, որում կհամարվեն ԱԱՀ վճարողներ: Հաշվանցման հնարավորություն չեն ունենա այն տնտեսավարողները, որոնք ինչ-որ պահից սկսած հետ ստանալով ԱԱՀ-ի հարկի գումարները՝ տեղափոխվել են հարկման այլընտրանքային համակարգեր՝ տվյալ դեպքում շրջհարկի համակարգ: Ըստ Արման Պողոսյանի՝ գործող կարգավորումները որոշակի հարկային պլանավորման եւ գուցե անարդարացի հարկային տնտեսումներ ունենալու հնարավորություն են ստեղծում: «Մեր առաջարկը միտված է այդ հնարավորության սահմանափակմանը»,- ասել է զեկուցողը եւ համաձայնել, որ առաջարկվող միջամտությունը պետք է զգուշորեն քննարկվի, այդչափ չվատթարացնի տնտեսավարող սուբյեկտների հնարավորությունը, քանի որ վերջիններս իրենց որոշումները կայացրել են այլ միջավայրում: Փոխնախարարն առաջինից երկրորդ ընթերցում ընկած ժամանակահատվածում հարցը քննարկելու պատրաստակամություն է հայտնել:

Հարակից զեկույցում Տնտեսական հարցերի մշտական հանձնաժողովի նախագահի տեղակալ Բաբկեն Թունյանը տեղեկացրել է, որ առաջինից երկրորդ ընթերցում ընկած ժամանակահատվածում, ըստ անհրաժեշտության, շահագրգիռ բոլոր կողմերի մասնակցությամբ կկազմակերպվեն կա՛մ քննարկումներ, կա՛մ խորհրդարանական լսումներ: Հանձնաժողովը հարցի վերաբերյալ տվել է դրական եզրակացություն:


03.06.2024
ԱԺ աշխատակազմի ղեկավար-գլխավոր քարտուղարը ներկայացրել է ԱԺ 2023 թ. պետական բյուջեի կատարողականը
ԱԺ պետական-իրավական ու ֆինանսավարկային եւ բյուջետային հարցերի մշտական հանձնաժողովների համատեղ նիստում ՀՀ ԱԺ աշխատակազմի ղեկավար-գլխավոր քարտուղար Դավիթ Առաքելյանը ներկայացրել է ԱԺ 2023 թվականի բյուջեի կատարողականը: Հաշվետու տարում Ազգային ժողովի հաստատված բյուջեն կազմել է 7,067,172,500 դրամ: Աշխատակ...

03.06.2024
Քննարկվել են ՀՀ վարչապետի եւ նախագահի աշխատակազմերի 2023 թ. պետական բյուջեի կատարման հաշվետվությունները
2023 թվականին ՀՀ վարչապետի աշխատակազմը շարունակել է բարելավել պետական ապարատի աշխատանքները` հնարավորինս կիրառելով թվային գործիքներ. ասել է ՀՀ վարչապետի աշխատակազմի ղեկավար Արայիկ Հարությունյանը: Նրա տեղեկացմամբ 2023 թվականին վարչապետի աշխատակազմին 11 ծրագրի իրականացման համար հատկացվել է շուրջ 22,2 մ...

03.06.2024
Վահե Հովհաննիսյանը ներկայացրել է պետական 12 մարմինների` 2023 թ. իրականացրած ծրագրերի ֆինանսական ցուցանիշները
Հունիսի 3-ին ՀՀ ԱԺ պետական-իրավական հարցերի ու ֆինանսավարկային եւ բյուջետային հարցերի մշտական հանձնաժողովների համատեղ նիստում շարունակվել է «ՀՀ 2023 թվականի պետական բյուջեի կատարման մասին» տարեկան հաշվետվության քննարկումը: ՀՀ ֆինանսների նախարար Վահե Հովհաննիսյանը ներկայացրել է պետական 12 մարմինների՝...

03.06.2024
ՀՀ աշխատանքի եւ սոցիալական հարցերի նախարարության կատարողականը 2023 թ. կազմել է 97.5 տոկոս
2023 թվականին ՀՀ աշխատանքի եւ սոցիալական հարցերի  նախարարությունը ծախսել է 705.6 մլրդ դրամ, ինչն ավելի է եղել 2022 թվականի հատկացումից 15 տոկոսով: Տարվա պլանը եղել է 653.7 մլրդ դրամ, սակայն այդ միջոցներն ավելացվել են՝ պայմանավորված ԼՂ-ից մեր հայրենակիցների բռնի տեղահանմամբ: Տարվա ընթացքում իրակ...

03.06.2024
Բյուջետային քննարկումներ. ուղիղ հեռարձակում
ՀՀ ԱԺ մշտական հանձնաժողովների համատեղ նիստում նախորդ տարվա բյուջեի կատարողականի քննարկումների ուղիղ հեռարձակումը:...

03.06.2024
Ներկայացվել է ՀՀ հաշվեքննիչ պալատի 2023 թ. գործունեության վերաբերյալ տարեկան հաղորդումը
ՀՀ հաշվեքննիչ պալատը 2023 թվականին գործել է իրավական կարգավորումների համաձայն հաստատված եւ երեք մասից բաղկացած գործունեության ծրագրի հիման վրա. ասել է Հաշվեքննիչ պալատի նախագահ Ատոմ Ջանջուղազյանը` ԱԺ ֆինանսավարկային եւ բյուջետային հարցերի մշտական հանձնաժողովի` հունիսի 3-ի նիստում: Կառույցի ղեկավարը ...

03.06.2024
ԵՆԱԲ անդամակցումը Հայաստանի համար հնարավորություն է ընձեռում մասնակցելու տարածաշրջանային խոշոր ներդրումային ծրագրերին
Ենթակառուցվածքային ներդրումների ասիական բանկը (ԵՆԱԲ) հիմնվել է 2015 թվականին Չինաստանում: Այն բազմակողմ զարգացման բանկ է, որի նպատակն է նպաստել կայուն տնտեսական զարգացմանը, ստեղծել բարեկեցություն եւ բարելավել ենթակառուցվածքները, խթանել տարածաշրջանային զարգացումն Ասիայի եւ Օվկիանիայի տարածաշրջանում. ...

03.06.2024
Բյուջետային քննարկումներ. ուղիղ հեռարձակում
ՀՀ ԱԺ մշտական հանձնաժողովների համատեղ նիստում բյուջետային քննարկումների ուղիղ հեռարձակումը: ...

03.06.2024
Ֆինանսավարկային եւ բյուջետային հարցերի մշտական հանձնաժողովի նիստ. ուղիղ հեռարձակում
Ֆինանսավարկային եւ բյուջետային հարցերի մշտական հանձնաժողովի նիստի ուղիղ հեռարձակումը: ...

03.06.2024
Ազգային ժողովում քաղաքացիների ընդունելության ժամանակացույց
ԱԺ նախագահի տեղակալ Ռուբեն Ռուբինյան - 10.06.2024 - 14:00-16:00,   ԱԺ նախագահի տեղակալ Հակոբ Արշակյան - 21.06.2024 - 14:00-16:00:     1. Տարածաշրջանային եւ եվրասիական ինտեգրման հարցերի մշտական հանձնաժողով - 05.06.2024 - 15:00-17:00,   2. Արտաքին...

03.06.2024
Նիստեր կգումարեն ՀՀ ԱԺ մշտական հանձնաժողովները
Ֆինանսավարկային եւ բյուջետային հարցերի մշտական հանձնաժողովի նիստը տեղի կունենա հունիսի 3-ին՝ ժամը 10:00-ին, 114 սրահում: Հունիսի 7-ին՝ ժամը 11:00-ին, 414 դահլիճում նիստ կգումարի Պաշտպանության եւ անվտանգության հարցերի մշտական հանձնաժողովը: Տնտեսական հարցերի մշտական հանձնաժողովը նիստ կհրավիրի հունիսի ...

03.06.2024
Ալեն Սիմոնյանի գլխավորած պատվիրակությունը պաշտոնական այցով մեկնել է Սլովենիա
ՀՀ Ազգային ժողովի նախագահ Ալեն Սիմոնյանի գլխավորած պատվիրակությունը պաշտոնական այցով հունիսի 3-6-ը գտնվելու է Սլովենիայի Հանրապետությունում: Այցի շրջանակում նախատեսվում են երկկողմ հանդիպումներ Սլովենիայի բարձրաստիճան պաշտոնյաների, այդ թվում՝ ՍՀ նախագահ Նատաշա Պիրց-Մուսարի, ՍՀ ԱԺ նախագահ Ուրշկա Կլակո...

03.06.2024
Բյուջետային քննարկումների ժամկետացանկ
Ազգային ժողովի մշտական հանձնաժողովներում «Հայաստանի Հանրապետության 2023 թվականի պետական բյուջեի կատարման մասին» տարեկան հաշվետվության նախնական քննարկումների անցկացման ժամկետացանկը: ...



ԱԺ Նախագահ  |  Պատգամավորներ|  ԱԺ խորհուրդ  |  Հանձնաժողովներ  |  Խմբակցություններ  |  Աշխատակազմ
Օրենսդրություն  |   Նախագծեր  |  Նիստեր  |   Լուրեր  |  Արտաքին հարաբերություններ   |  Գրադարան  |  Ընտրողների հետ կապեր  |  Հղումներ  |  RSS
|   azdararir.am