National Assembly of the Republic of Armenia | Official Web Page | www.parliament.amNational Assembly of the Republic of Armenia | Official Web Page | www.parliament.am
HOME | MAIL | SITEMAP
Armenian Russian English French
Արխիվ
16.06.2024

Երկ Երք Չրք Հնգ Ուր Շբթ Կիր
01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
 
30.06.2006
Նոր կրթակարգի նպատակը կրթության որակի բարձրացումը պետք է լինի

ԱԺ գիտության, կրթության, մշակույթի եւ երիտասարդության հարցերի մշտական հանձնաժողովի նախաձեռնությամբ հունիսի 30-ին Ազգային ժողովում տեղի ունեցան «12-ամյա կրթություն. կրթական բարեփոխումներ» թեմայով խորհրդարանական լսումներ, որին մասնակցում էին ԱԺ պատգամավորներ, կրթական տարբեր հաստատությունների, հասարակական կազմակերպությունների ներկայացուցիչներ:

Հանձնաժողովի նախագահ Հրանուշ Հակոբյանը նկատեց, որ վերջին շրջանում 12-ամյա կրթությանն անցնելու հետ կապված հետաքրքրությունն աճում է,այդ փոփոխությունների անհրաժեշտությանգիտակցման հետ կան նաեւ մտահոգություններ, անգամ դժգոհություններ եւ լեփ-լեցուն դահլիճին հորդորեց հարցադրումներով, կառուցողական առաջարկություններով մասնակցել հանրության համար մեծ կարեւորություն ներկայացնողող հարցի քննարկմանը:

ՀՀ գիտության եւ կրթության նախարար Լեւոն Մկրտչյանը նշեց, որ 12-ամյա կրթությանն անցումը պատասխանատվության, զգոնության պետք է մղի, նպատակադրված ու հետեւողական աշխատանքի լծի ոչ միայն կրթության բնագավառի պատասխանատուներին, այլեւ ողջ հասարակությանը: Մեր երկրի քաղաքացիներին պարզ պատք է բացատրել կրթության բովանդակությունից եւ միջազգային կրթական չափանիշներին համապատասխանեցնելու նպատակադրումից բխող բարեփոխումների անհրաժեշտությունը: Այլեւս գոյություն չունի իր գաղափարախոսությամբ ու չափանիշներով Խորհրդային երկրում գործող կրթական համակարգը, կա պայմանականորեն «եվրոպական» կոչվող կրթական արժեքայինմի համակարգ, որի մեջ են աշխարհի զարգացած շատ երկրներ: Այստեղ Հայաստանը այլընտրանք չունի, բայց ներդաշնակ անցում ապահովելուհամար անհրաժեշտ է այն դիտարկել ամբողջության մեջ, հստակեցնել նպատակը եւ հետեւողական լինել: Եթե կան թերություններ կրթակարգում կամ ոլորտը կարգավորող օրենսդրական դաշտում, պետքէ բարեփոխել դրանք, քանի որ վերջնական նպատակը կրթության որակի բարձրացումն ու ինտեգրումն է եվրոպական կրթական համակարգին:

Կրթության ազգային ինստիտուտի տնօրեն Նորիկ Ղուկասյանը ներկայացրեց 12-ամյա հանրակրթությանն անցման մեխանիզմները, անդրադարձավ ծրագրային, դասագրքային եւ կադրային ապահովման հետ կապված խնդիրներին:

Պարոն Ղուկասյանը տեղեկացրեց, որ 2006-2007 ուսումնական տարում պետք է սկսվի 12-ամյա կրթական համակարգի ներդրումը. այս տարի կձեւավորվեն երկու առաջին դասարաններ` 6 եւ 6,5 տարին լրացած տարիքային խմբերով: մինչեւ 2000թ. դպրոց ընդունված աշակերտները պետք է սովորեն եւ ավարտեն 10-ամյա ծրագրով: Այս դեպքում ուսումնական ծրագրերի եւ դասագրքերի փոփոխություններ չեն նախատեսվում:

Նոր չափորոշիչների, ծրագրերի, դասագրքերի ներդրումը սկսվելու է 2006-2007 ուսումնական տարվանից`  ըստ 9-ամյա հիմնական դպրոցի աստիճանների եւ առարկայական ուսուցման սկզբնաժամկետների: Այս ուսումնական տարում կներդրվեն 1-ին եւ 5-րդ դասարանների մայրենի լեզվի, 7-րդ դասարանի հայոց լեզվի,  գրականության, 5-րդ դասարանի մաթեմատիկայի, 7-րդ դասարանի հանրահաշվի, երկրաչափության եւ 6-րդ դասարանի ինֆորմատիկայի նոր ծրագրերն ու դասագրքերը: 2007-2008 ուս. տարվանից նույն սկզբունքով կներդրվեն բնագիտական եւ հասարակագիտական առարկաների նոր չափորոշիչներն ու դասագրքերը:

2006-2010 թթ. աշխատանքներ կկատարվեն եռամյա ավագ դպրոցի ձեւավորման ուղղությամբ:

2006թ. կավարտվի հայոց լեզվի եւ գրականության 6500,մաթեմատիկայի 5400, ինֆորմատիկայի 1250 ուսուցիչների եւ 2500 դասվարների վերապատրաստումը:

ՀՀ ԳԱԱ ակադեմիկոս Էդուարդ Ղազարյանի գնահատմամբ` վերափոխումները նպատակաուղղված պետք է լինեն միմիայն կրթության որակի բարձրացմանը եւ ոչ թե պարզապես եվրոպական արժեքների յուրացմանը: Այնինչ փորձը ցույց է տվել, որ վերջին տարիներին բարեփոխման անվան տակ որոշ ետընթաց քայլեր են կատարվել, որոնք մասնավորապես կապված են մեկ դասարանում սովորող աշակերտների թվաքանակի ավելացման եւ դրույքի ժամաքանակի բարձրացման հետ: Ակադեմիկոսը զգոնության եւ հետեւողականության կոչ արեց, քանզի կորցրածը վերադարձնելը շատ ավելի դժվար է լինելու:

ԱԺ պատգամավոր Գալուստ Սահակյանը կոչ արեց շտապողականություն չցուցաբերել: Ճիշտ է` կրթական բարեփոխումները աշխարհից չմեկուսանալու, կրթության որակը բարձրացնելու անհրաժեշտությամբ են թելադրված, բայց դեռեւս տեխնիկական, գույքային  պայմանները ցածր են, չկա  նաեւ համապատասխան ֆինանսավորում: Պարոն Սահակյանը հավաստիացրեց, որ ինքը պայքարելու է, որ համապատասխան պայմաններ չունեցող դպրոցները 6 տարեկան երեխաներ չընդունեն:

Հնչեցին այլ ելույթներ ու հարցադրումներ, որոնցում կրթական բարեփոխումների ցանկության հետ նաեւ  մտահոգություն կար անբավարար նյութատեխնիկական բազայի, սանիտարահիգիենիկ խնդիրների, դասարանների խտության, ավագ դպրոցի հոսքային կրթության ոչ հստակ չափորոշիչների վերաբերյալ:

ՀՀ գիտության եւ կրթության նախարար Լեւոն Մկրտչյանը համաձայնելով, որ առկա ենբոլոր նշված դժվարությունները, համոզմունք հայտնեց, որչպետք է կասեցնել անցումը նոր համակարգին, պետք է իրատես լինել. միայն հիշողությունների վրա խարսխվելով հնարավոր չէ առաջ գնալ, պետք չէ վախենալ ապագայից, այլ անհրաժեշտ է նպատակադրված ու վստահ քայլերով առաջ գնալ:

Հանձնաժողովի նախագահ Հրանուշ Հակոբյանը, ընդունելով էվոլյուցիոն եւ ոչ հեղափոխական ճանապարհով կրթական բարեփոխումների անհրաժեշտությունը, կարեւորեց կրթության զարգացմանն արգելակող խնդիրների անհապաղ լուծումը,ոլորտի հետ կապված օրենսդրական դաշտի հստակեցումն ու կատարելագործումը:




ԱԺ Նախագահ  |  Պատգամավորներ|  ԱԺ խորհուրդ  |  Հանձնաժողովներ  |  Խմբակցություններ  |  Աշխատակազմ
Օրենսդրություն  |   Նախագծեր  |  Նիստեր  |   Լուրեր  |  Արտաքին հարաբերություններ   |  Գրադարան  |  Ընտրողների հետ կապեր  |  Հղումներ  |  RSS
|   azdararir.am