Armenian ARMSCII Armenian
ՆԱԽԱԳԻԾ
Կ-2732-28.02.2018-ԳԿ-011/0

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ՕՐԵՆՔԸ

«ԲԱԺՆԵՏԻՐԱԿԱՆ ԸՆԿԵՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ» ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՕՐԵՆՔՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

Հոդված 1. «Բաժնետիրական ընկերությունների մասին» Հայաստանի Հանրապետության 2001 թվականի սեպտեմբերի 25-ի ՀՕ-232 օրենքի (այսուհետ՝ Օրենք) 1-ին հոդվածում՝

1) 4-րդ մասում «ապահովագրական» բառից հետո լրացնել «, հանրային հեռուստաընկերությունների եւ ռադիոընկերությունների» բառերը.

2) լրացնել հետեւյալ բովանդակությամբ 4.2-րդ կետ.

«4.2. Սույն օրենքի դրույթները տարածվում են հանրային հեռուստաընկերությունների եւ հանրային ռադիոընկերությունների վրա, եթե այլ կարգավորում նախատեսված չէ «Հեռուստատեսության եւ ռադիոյի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքով:»:

Հոդված 2. Օրենքում «լիազորված պետական մարմին» բառերը եւ դրանց հոլովաձեւերը փոխարինել «լիազորված մարմին» բառերով եւ դրա հոլովաձեւերով:

Հոդված 3. Սույն օրենքն ուժի մեջ է մտնում նորընտիր Հանրապետության նախագահի կողմից իր պաշտոնի ստանձնման օրը:

ՀԻՄՆԱՎՈՐՈՒՄ

«ՀԵՌՈՒՍՏԱՏԵՍՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՌԱԴԻՈՅԻ ՄԱՍԻՆ»,  «ՎԱՐՉԱԿԱՆ ԻՐԱՎԱԽԱԽՏՈՒՄՆԵՐԻ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՕՐԵՆՍԳՐՔՈՒՄ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ԵՎ «ԲԱԺՆԵՏԻՐԱԿԱՆ ԸՆԿԵՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ» ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՕՐԵՆՔՈՒՄ  ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՕՐԵՆՔՆԵՐԻ ԸՆԴՈՒՆՄԱՆ

1. Ընթացիկ իրավիճակը եւ իրավական ակտի ընդունման անհրաժեշտությունը

 Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրության 2015 թվականի փոփոխությունների արդյունքում Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրության (այսուհետ՝ Սահմանադրություն) 42-րդ հոդվածով ամրագրվեց, որ յուրաքանչյուր ոք ունի իր կարծիքն ազատ արտահայտելու իրավունք: Մամուլի, ռադիոյի, հեռուստատեսության եւ տեղեկատվական այլ միջոցների ազատությունը երաշխավորվում է: Պետությունը երաշխավորում է տեղեկատվական, կրթական, մշակութային եւ ժամանցային բնույթի հաղորդումների բազմազանություն առաջարկող անկախ հանրային հեռուստատեսության եւ ռադիոյի գործունեությունը:

Սահմանադրությամբ փոխվել է նաեւ հեռուստաընկերությունների եւ ռադիոընկերությունների գործունեության նկատմամբ վերահսկողություն իրականացնող իրավասու մարմնի կարգավիճակը: Մասնավորապես, Սահմանադրության 12-րդ գլուխը 196-197-րդ հոդվածների միջոցով կարգավորում է արդեն Հեռուստատեսության եւ ռադիոյի հանձնաժողովի (այսուհետ՝ Հանձնաժողով) որպես սահմանադրական մարմնի կարգավիճակը, կազմավորման կարգը եւ գործառույթները, մասնավորապես էական փոփոխության են ենթարկվել Հանձնաժողովի անդամների թվաքանակը, անդամների ընտրության եւ լիազորությունների դադարման կարգը, ինչպես նաեւ Հանձնաժողովի անդամներին ներկայացվող պահանջները:

Նշվածի արդյունքում անհրաժեշտ է հիմնովին վերանայել Հանձնաժողովի կարգավիճակը, գործառույթները, հստակեցնել վերջինիս սահմանադրական գործառույթներից բխող լիազորությունների շրջանակը:

Սահմանադրության նոր կարգավորումների լույսի ներքո էական վերանայման կարիք ունեն նաեւ Հանրային հեռուստառադիոընկերության խորհրդի (այսուհետ՝ Խորհուրդ) կարգավիճակը, ձեւավորման կարգը, գործառութային բովանդակությունը եւ լիազորությունների շրջանակը: Նշվածը պայմանավորված է այն հանգամանքով, որ Սահմանադրությամբ Հանրապետության Նախագահն այլեւս լիազորություն չի կարող ունենալ Խորհրդի ձեւավորման գործընթացում, որի արդյունքում անհրաժեշտություն է առաջանում նախատեսել Խորհրդի կարգավիճակի եւ գործունեության հետ կապված հարաբերությունները կարգավորող լիովին նոր մոտեցումներ:

Հեռուստառադիոընկերությունների կարգավիճակը, իրավունքները եւ պարտականությունները, դրանց հիմնադրման, հեռուստաընկերությունների լիցենզավորման եւ ղեկավարման կարգը, հեռուստառադիոընկերությունների ստեղծման ու գործունեության ընթացքում ծագող հարաբերությունները սահմանվում են «Հեռուստատեսության եւ ռադիոյի մասին» ՀՀ օրենքով (այսուհետ նաեւ՝ «Օրենք»):

Բացի Սահմանադրության փոփոխությունների արդյունքում նոր մոտեցումներ ամրագրելու բխող անհրաժեշտությունից հասարակական հարաբերությունների հարափոփոխ զարգացման պայմաններում էական վերանայման կարիք ունեն նաեւ հեռուստաընկերությունների եւ ռադիոընկերությունների գործունեությունը կարգավորող  Օրենքի տարբեր դրույթներ: Մասնավորապես՝

1)   Օրենքում օգտագործվող հասկացություններում («հեռուստառադիոհաղորդում», «հեռուստառադիոծրագիր», «հեռարձակում», «վերահեռարձակում») առկա են որոշակի տարընթերցումներ: Թեեւ Օրենքով սահմանված հասկացությունները բավականաչափ ճշգրիտ են, այդուհանդերձ այդ հասկացությունները որոշ դեպքերում Օրենքում օգտագործված են հասկացությունների բնորոշմանը ոչ համահունչ:

2) Օրենքով անհրաժեշտ է սպառիչ կերպով հստակեցնել այն դեպքերը, երբ հեռուստառադիոհաղորդումները կարող են հեռարձակվել օտար լեզվով եւ այն դեպքերը, երբ հեռուստառադիոհաղորդումները պետք է հեռարձակվեն նաեւ ժեստերի լեզվով թարգմանությամբ զուգակցված:

3) Օրենքով անհրաժեշտ է առավել տրամաբանորեն կարգավորել հեռուստաընկերությունների եւ ռադիոընկերությունների պարտականությունները ռազմական կամ արտակարգ դրություն հայտարարված լինելու ժամանակահատվածում:

4) Օրենքով հեռուստառադիոընկերությունների համար սահմանված որոշակի պահանջներից եւ սահմանափակումներից բացառությունները կարող են սահմանվել միայն միջպետական պայմանագրերով:  Մինչդեռ ոլորտի ճկունությունը եւ դինամիկան ապահովելու եւ հեռուստառադիոընկերությունների գործունեությունն ազատականացնելու հրամայական պահանջից ելնելով՝ առավել նպատակահարմար է ամրագրել, որ նման բացառությունները կարող են սահմանվել ոչ միայն միջպետական, այլեւ՝ «Հայաստանի Հանրապետության միջազգային պայմանագրերի մասին» ՀՀ օրենքով սահմանված միջկառավարական եւ միջգերատեսչական պայմանագրերով:

5) Անհրաժեշտ է հեռուստառադիոընկերությունների կողմից հեռուստառադիոհաղորդումների ձայնագրությունների եւ տեսագրությունների պահպանման՝ Օրենքով սահմանված ժամկետը համապատասխանեցնել ՀՀ քաղաքացիական օրենսգրքում առկա իրավակարգավորումների հետ:

6) Օրենքով անհրաժեշտ է հստակեցնել հեռուստաընկերությունների եւ ռադիոընկերությունների պարտականություններն այն դեպքերում, երբ վերջիններիս կողմից հեռարձակված նյութի կապակցությամբ ներկայացվում է պատվի, արժանապատվության եւ/կամ գործարար համբավի պաշտպանությանն առնչվող հայց կամ պահանջ:

7) Օրենքով անհրաժեշտ է հնարավորինս նվազեցնել այն դեպքերը, երբ հեռուստաընկերությունները եւ ռադիոընկերությունները պատասխանատվություն են կրում այլ անձանց կարծիքը, տեսակետը կամ ելույթը հեռարձակելու համար:

8) Հանձնաժողովի կողմից առ այսօր տրամադրվել են մի շարք պաշտոնական պարզաբանումներ՝ Օրենքի մի շարք իրավանորմերի վերաբերյալ, որոնք անհրաժեշտ է ամրագրել օրենսդրական մակարդակով:

9) Օրենքով անհրաժեշտ է գործող իրավակարգավորման տրամաբանությունը հաշվի առնելով եւ դրա շրջանակներում առավելագույնս համակարգված եւ տրամաբանորեն ունիֆիկացնել այն անձանց շրջանակը, ովքեր չեն կարող լինել հեռուստառադիոընկերության հիմնադիր, Խորհրդի եւ Հանձնաժողովի անդամ:

10) Օրենքով սահմանված է, որ էրոտիկ բնույթի հաղորդումների, սարսափ ու ակնհայտ բռնություն պարունակող ֆիլմերի եւ անչափահասների առողջության, մտավոր եւ ֆիզիկական զարգացման, դաստիարակության վրա հնարավոր բացասական ազդեցություն ունեցող հաղորդումների չափորոշիչները սահմանվում են օրենքով: Մինչդեռ նման օրենք առ այսօր չի ընդունվել (ընդունվել է միայն հանձնաժողովի համապատասխան որոշում, որը չի կարող գործել, քանի որ այդ չափորոշիչները, ներկայիս իրավակարգավորման համաձայն, պետք է սահմանվեն բացառապես օրենքով): Միեւնույն ժամանակ, նշված չափորոշիչների սահմանումն օրենքով նպատակահարմար չէ, քանի որ այդ չափանիշները ենթարկվում են եւ ժամանակի ընթացքում ողջամտորեն պետք է ենթարկվեն դինամիկ փոփոխությունների:

11) Oրենքում անհրաժեշտ է գործող իրավակարգավորման տրամաբանության շրջանակներում որոշակիորեն փոփոխել եւ հստակեցնել հեռուստատեսությունների եւ ռադիոընկերությունների կողմից Օրենքով սահմանված մի շարք պարտականություների կատարման ժամկետը:

12) Oրենքով անհրաժեշտ է օրենսդրորեն հստակեցնել Հանձնաժողովի ընթացիկ գործունեությանն առնչվող մի շարք հարցեր՝ կապված քվորման առկայության, որոշումների ընդունման կարգի, նիստերի անցկացման եւ համապատասխան մարմինների ղեկավարների եւ նրանց տեղակալների լիազորությունների հետ:

13) Oրենքով անհրաժեշտ է վերանայել Հանձնաժողովի անդամի լիազորությունների վաղաժամկետ դադարեցման դեպքերը:

14) Օրենքի համաձայն՝ օրենքով սահմանված կարգով հեռուստառադիոհեռարձակում իրականացնող ընկերությունների հեռուստառադիոծրագրերը հեռուստառադիոծրագրերի կաբելային (մալուխային) հեռարձակման լիցենզիա ստացած անձի կողմից կարող են վերահեռարձակվել միայն թույլտվության հիման վրա: Թույլտվությունը տրվում է, կամ դիմումը մերժվում է Հեռուստատեսության եւ ռադիոյի ազգային հանձնաժողովի կողմից: Սակայն «Հեռուստատեսության եւ ռադիոյի մասին» ՀՀ օրենքն առ այսօր չի սահմանել նման դիմումի մերժման հիմքերը, ինչն առաջացնում է իրավական անորոշություն:

15) Օրենքի համաձայն՝ հեռուստառադիոծրագրերի կաբելային (մալուխային) հեռարձակման լիցենզիա ստացած անձը սեփական արտադրության հեռուստառադիոհաղորդումներ կարող է արտադրել եւ հեռարձակել Հեռուստատեսության եւ ռադիոյի ազգային հանձնաժողովի թույլտվության հիման վրա: Սակայն օրենքն առ այսօր չի սահմանել թույլտվությունը տալը մերժելու հիմքերը, ինչն առաջացնում է իրավական անորոշություն:

16) Օրենքի համաձայն՝  հեռուստառադիոընկերություններն իրավունք ունեն դիմելու դատարան` Հեռուստատեսության եւ ռադիոյի ազգային հանձնաժողովի որոշումներն անվավեր ճանաչելու կամ փոփոխելու պահանջով: Մինչդեռ ՀՀ վարչական դատավարության օրենսգրքի համաձայն՝ վիճարկման հայցով հայցվորը կարող է պահանջել միայն վերացնել (սակայն ոչ փոփոխել) միջամտող վարչական ակտը (ներառյալ՝ զուգորդվող վարչական ակտի միջամտող դրույթները):

17) Օրենքի անցումային դրույթներում առկա են մի շարք մեծածավալ նորմեր, որոնց առկայությունն օրենքում այլեւս որեւէ խնդիր չի լուծում:

18) Օրենքում առկա են մի շարք կրկնվող իրավական նորմեր եւ ուժը կորցրած իրավական նորմերին կատարված մի շարք հղումներ:

19) Օրենքի մի շարք հոդվածներում առկա է խմբագրական փոփոխություններ կատարելու անհրաժեշտություն՝ իրավանորմերի հնարավորինս հասկանալիությունը ապահովելու նպատակով:

20) Օրենքում առկա են դրույթներ, որոնք վերաբերում են հեռուստատեսությամբ եւ ռադիոյով նախընտրական քարոզչության իրականացմանը, իսկ նախընտրական քարոզչության, այդ թվում՝ հետուստատեսությամբ եւ ռադիոյով, իրականացնելու հետ կապված հարցերը կարգավորվում են «Հայաստանի Հանրապետության ընտրական օրենսգիրք» Հայաստանի Հանրապետության սահմանադրական օրենքով:

Վերոշարադրյալը վկայում է «Հեռուստատեսության եւ ռադիոյի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի նախագծի մշակման անհրաժեշտության մասին:

2. Առաջարկվող կարգավորման բնույթը

Նախագծերով առաջարկվում են հետեւյալ հիմնական կարգավորումները.

1. սահմանվել է Հանձնաժողովի  կազմը (անդամների քանակը), դրա անդամների ընտրության եւ լիազորությունների դադարման կարգը, անդամներին ներկայացվող պահանջները եւ Հանձնաժողովի լիազորությունները:

2. փոփոխվել է Հեռուստառադիոընկերության խորհրդի կարգավիճակը, սահմանվել են խորհրդի կազմավորման կարգը, խորհրդի անդամներին ներկայացվող պահանջները:

3. շտկվել են բոլոր այն իրավանորմերը, որոնցում առկա են տարընթերցումներ՝ կապված  «հեռուստառադիոհաղորդում»,  «հեռուստառադիոծրագիր», «հեռարձակում» եւ «վերահեռարձակում» հասկացությունների հետ:

4. հստակեցվել է, որ հեռուստառադիոընկերությունը չի կարող կրել «Հեռուստատեսության եւ ռադիոյի մասին» ՀՀ օրենքով նախատեսված պատասխանատվություն՝ իր կողմից հեռարձակված նյութերում (լրատվական եւ այլն) հնչած կարծիքների եւ ելույթների համար, եթե բացակայում են հեռուստառադիոընկերության գնահատականները:

5. ամրագրվել են Հանձնաժողովի կողմից առ այսօր տրամադրված այն պաշտոնական պարզաբանումները, որոնք այսօրվա իրավակարգավորման պայմաններում անհրաժեշտ են (որոնց ակտուալությունը դեռեւս առկա է):

6. սահմանվել է, որ Հանձնաժողովը կարող է մերժել հեռուստառադիոծրագրերի կաբելային (մալուխային) հեռարձակման լիցենզիա ստացած անձի կողմից ներկայացված հեռուստառադիոծրագրերի վերահեռարձակման թույլտվություն ստանալու վերաբերյալ դիմումը բացառապես այն դեպքում, երբ դիմումը կամ դրան կից ներկայացված փաստաթղթերը չեն համապատասխանում «Հեռուստատեսության եւ ռադիոյի մասին» ՀՀ օրենքի պահանջներին: Մասնավոր մուլտիպլեքսորների լիցենզավորման առնչությամբ սահմանվել է, որ Հեռուստատեսության եւ ռադիոյի հանձնաժողովը Օրենքով սահմանված տեխնիկական փորձաքննության եզրակացությունը ստանալուց հետո՝ առավելագույնը 15-օրյա ժամկետում կազմակերպում է հանրային լսումներ, որոնց անցկացման տեւողության, վայրի եւ ժամի մասին հայտարարություն է հրապարակում ՀՀ հրապարակային ծանուցումների պաշտոնական կայքում (www.azdarar.am) եւ զանգվածային լրատվության միջոցներում: Ընդ որում, հանրային լսումների տեւողությունը չի կարող պակաս լինել երկու շաբաթից, իսկ լիցենզիա տրամադրելու կամ դիմումը մերժելու վերաբերյալ որոշումը Հեռուստատեսության եւ ռադիոյի հանձնաժողովը կայացնում է հանրային լսումներն ավարտվելուց հետո՝ հիմք ընդունելով նաեւ հանրային լսումների արդյունքները:

7. «Հեռուստատեսության եւ ռադիոյի մասին» ՀՀ օրենքի եւ ՀՀ վարչական դատավարության օրենսգրքի իրավակարգավորումները միասնականացնելու նպատակով նախագծում սահմանվել է, որ հեռուստառադիոընկերություններն իրավունք ունեն դիմելու դատարան` միայն Հանձնաժողովի որոշումներն անվավեր ճանաչելու պահանջով:

8. հեռուստատեսության եւ ռադիոյի ոլորտում առկա իրավախախտումները եւ դրանց համար սահմանված պատասխանատվությունը նախատեսվել է միայն Վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ Հայաստանի Հանրապետության օրենսգրքով:

9. «Բաժնետիրական ընկերությունների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում  փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարելու մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի նախագծով սահմանվել են Հեռուստառադիոընկերության խորհրդին վերաբերող կարգավորումներ:

3. Նախագծերի մշակման գործընթացում ներգրավված ինստիտուտները

Նախագծերը մշակվել են Հայաստանի Հանրապետության արդարադատության նախարարության «Օրենսդրության զարգացման եւ իրավական հետազոտությունների կենտրոն» հիմնադրամի կողմից:

4. Ակնկալվող արդյունքը

Նախագծերի ընդունման դեպքում ակնկալվում է  «Հեռուստատեսության եւ ռադիոյի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքով հստակ եւ համապարփակ կարգավորել  Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրության փոփոխությունների արդյունքում Հեռուստատեսության եւ ռադիոյի հանձնաժողովի կարգավիճակը, լիազորությունները, ինչպես նաեւ հեռուստատեսության եւ ռադիոյի ոլորտը կարգավորող նորմերը համապատասխանեցնել հասարակական հարաբերությունների զարգացման արդի պայմաններին եւ դինամիկային:

ՏԵՂԵԿԱՆՔ

«ՀԵՌՈՒՍՏԱՏԵՍՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՌԱԴԻՈՅԻ ՄԱՍԻՆ»,  «ՎԱՐՉԱԿԱՆ ԻՐԱՎԱԽԱԽՏՈՒՄՆԵՐԻ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՕՐԵՆՍԳՐՔՈՒՄ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ԵՎ «ԲԱԺՆԵՏԻՐԱԿԱՆ ԸՆԿԵՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ» ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՕՐԵՆՔՈՒՄ  ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՕՐԵՆՔՆԵՐԻ ԸՆԴՈՒՆՄԱՆ ԿԱՊԱԿՑՈՒԹՅԱՄԲ ԱՅԼ ՕՐԵՆՔՆԵՐԻ ԸՆԴՈՒՆՄԱՆ ԱՆՀՐԱԺԵՇՏՈՒԹՅԱՆ ԲԱՑԱԿԱՅՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ

«Հեռուստատեսության եւ ռադիոյի մասին», «Վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ Հայաստանի Հանրապետության օրենսգրքում լրացումներ կատարելու մասին» եւ «Բաժնետիրական ընկերությունների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարելու մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքների ընդունման կապակցությամբ այլ օրենքների ընդունման անհրաժեշտություն չի առաջանա:

ԵԶՐԱԿԱՑՈՒԹՅՈՒՆ

«ՀԵՌՈՒՍՏԱՏԵՍՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՌԱԴԻՈՅԻ ՄԱՍԻՆ»,  «ՎԱՐՉԱԿԱՆ ԻՐԱՎԱԽԱԽՏՈՒՄՆԵՐԻ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՕՐԵՆՍԳՐՔՈՒՄ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ԵՎ «ԲԱԺՆԵՏԻՐԱԿԱՆ ԸՆԿԵՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ» ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՕՐԵՆՔՈՒՄ  ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՕՐԵՆՔՆԵՐԻ ԸՆԴՈՒՆՄԱՆ
ԿԱՊԱԿՑՈՒԹՅԱՄԲ ՊԵՏԱԿԱՆ ԲՅՈՒՋԵԻ ԵԿԱՄՈՒՏՆԵՐԻ ԷԱԿԱՆ ՆՎԱԶԵՑՄԱՆ ԿԱՄ ԾԱԽՍԵՐԻ ԱՎԵԼԱՑՄԱՆ ՄԱՍԻՆ ՄԱՍԻՆ

«Հեռուստատեսության եւ ռադիոյի մասին», «Վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ Հայաստանի Հանրապետության օրենսգրքում լրացումներ կատարելու մասին» եւ «Բաժնետիրական ընկերությունների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարելու մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքների ընդունման կապակցությամբ պետական բյուջեում եկամուտների էական նվազեցում կամ ծախսերի ավելացում չի նախատեսվում:
 

Տեղեկանք գործող օրենքի փոփոխվող հոդվածների վերաբերյալ


16 նոյեմբերի  2017 թվականի  N 1743   - Ա


«ՀԵՌՈՒՍՏԱՏԵՍՈՒԹՅԱՆ  ԵՎ ՌԱԴԻՈՅԻ ՄԱՍԻՆ», «ՎԱՐՉԱԿԱՆ ԻՐԱՎԱԽԱԽՏՈՒՄՆԵՐԻ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՕՐԵՆՍԳՐՔՈՒՄ  ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ  ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ԵՎ «ԲԱԺՆԵՏԻՐԱԿԱՆ ԸՆԿԵՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ» ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՕՐԵՆՔՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՕՐԵՆՔՆԵՐԻ ՆԱԽԱԳԾԵՐԻ ՓԱԹԵԹԻ ՄԱՍԻՆ

Հիմք ընդունելով «Ազգային ժողովի կանոնակարգ» Հայաստանի Հանրապետության սահմանադրական օրենքի 65-րդ հոդվածի 3-րդ մասը՝ Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.

1. Հավանություն տալ «Հեռուստատեսության եւ ռադիոյի մասին», «Վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ Հայաստանի Հանրապետության օրենսգրքում  լրացումներ կատարելու մասին» եւ «Բաժնետիրական ընկերությունների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարելու մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքների նախագծերի փաթեթի վերաբերյալ Հայաստանի Հանրապետության կառավարության օրենսդրական նախաձեռնությանը:

2. Հայաստանի Հանրապետության կառավարության օրենսդրական նախաձեռնությունը սահմանված կարգով ներկայացնել Հայաստանի Հանրապետության Ազգային ժողով:

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ  ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ՎԱՐՉԱՊԵՏ       Կ. ԿԱՐԱՊԵՏՅԱՆ

2018 թ. փետրվարի 27
Երեւան

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱԶԳԱՅԻՆ  ԺՈՂՈՎԻ  ՆԱԽԱԳԱՀ
պարոն   ԱՐԱ  ԲԱԲԼՈՅԱՆԻՆ

Հարգելի պարոն Բաբլոյան

Համաձայն Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրության 109-րդ եւ «Ազգային ժողովի կանոնակարգ» Հայաստանի Հանրապետության սահմանադրական օրենքի 65-րդ հոդվածների` Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը Հայաստանի Հանրապետության Ազգային ժողով է ներկայացնում «Հեռուստատեսության եւ ռադիոյի մասին», «Վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ Հայաստանի Հանրապետության օրենսգրքում  լրացումներ կատարելու մասին» եւ «Բաժնետիրական ընկերությունների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարելու մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքների նախագծերի փաթեթը:

Օրենքների նախագծերի փաթեթին կից ներկայացվում են օրենքների ընդունման հիմնավորումը, օրենքների ընդունման առնչությամբ այլ օրենքների ընդունման անհրաժեշտության բացակայության եւ գործող օրենքների փոփոխվող հոդվածների մասին տեղեկանքները, Հայաստանի Հանրապետության պետական բյուջեի եկամուտների էական նվազեցման կամ ծախսերի ավելացման մասին Հայաստանի Հանրապետության կառավարության եզրակացությունը, ինչպես նաեւ օրենսդրական նախաձեռնության վերաբերյալ Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2017 թվականի նոյեմբերի 16-ի N 1743-Ա որոշումը:

Միաժամանակ հայտնում ենք, որ, նշված օրենքների նախագծերի փաթեթը Հայաստանի Հանրապետության Ազգային ժողովում քննարկելիս, Հայաստանի Հանրապետության կառավարության ներկայացուցիչ (հիմնական զեկուցող) է նշանակվել Հայաստանի Հանրապետության արդարադատության նախարարի առաջին տեղակալ Արթուր Հովհաննիսյանը:

Հարգանքով`       ԿԱՐԵՆ ԿԱՐԱՊԵՏՅԱՆ