Տպել
11.12.2008
Ավարտվեցին Երեւանում տեղական ինքնակառավարման եւ տարածքային կառավարման մասին օրինագծի վերաբերյալ խորհրդարանական լսումները

Դեկտեմբերի 11-ին Ազգային ժողովում շարունակվեցին ԱԺ պետական-իրավական հարցերի  եւ տարածքային կառավարման եւ տեղական ինքնակառավարման հարցերի մշտական  հանձնաժողովների կազմակերպած լսումները «Երեւան քաղաքում տեղական ինքնակառավարման եւ տարածքային կառավարման մասին» առաջին ընթերցմամբ ընդունված օրինագծի վերաբերյալ: 

ՀՀ ֆինանսների նախարարության աշխատակազմի բյուջետային գործընթացի կառավարման վարչության պետ Դավիթ Համբարձումյանը լսումների մասնակիցներին ներկայացրեց Երեւան քաղաքի  բյուջետային հատկացումների վերաբերյալ դրույթները:

Ըստ օրինագծի, Երեւանի բյուջեն եկամուտների ձեւավորման եւ ծախսման մեկ տարվա ֆինանսական  ծրագիրն է, որը նախատեսված է Երեւանի զարգացման ծրագրի եւ ավագանու`  օրենքով եւ քաղաքապետի`  օրենքով սահմանված լիազորությունների իրականացման համար: Բյուջեն ընդունվում է մեկ տարով, այն հաստատում է ավագանին, որին բյուջեի նախագիծն ուղարկվում է քննարկումից առնվազն 20 օր առաջ:  Բյուջեն չընդունվելու դեպքում բյուջեի նոր նախագծի քննարկման ժամկետները կարող է որոշել ավագանին` համաձայնեցնելով քաղաքապետի հետ, կամ քաղաքապետը` հրավիրելով ավագանու արտահերթ նիստ:

Եթե ավագանին մինչեւ տարեվերջ բյուջեն չի ընդունում, ապա ծախսերը կատարվում են նախորդ տարվա  համամասնություններով:  Ամրագրված են Երեւանի բյուջեի ձեւավորման աղբյուրները, բյուջեի վարչական եւ ֆոնդային  մասը, պահուստային ֆոնդը,  բյուջեի հրապարակումը, կատարումը, մուտքերի ապահովումը, Երեւանի զարգացման ծրագրերը:  Ի տարբերություն գործող եռամյա կարգի, Երեւանի համար սահմանվել է միամյա, քառամյա, երկարաժամկետ եւ հատուկ ծրագրեր կազմելու հնարավորություն: 

Օրինագծի  վերաբերյալ եղան հարցադրումներ եւ ելույթներ: Ելույթ ունեցողների գերակշիռ մասը կարծում էր, որ ավագանու անդամները պետք է աշխատեն սահմանված աշխատավարձով, ոմանք ճիշտ չէին համարում քաղաքապետի ընտրության կարգը, նշելով, որ քաղաքապետը պետք է ընտրվի կամ ուղղակի ընտրությունների միջոցով, կամ ավագանու կողմից կատարվող ընտրությամբ: Հնչած բոլոր կարծիքներին իր ելույթում անդրադարձավ պետական-իրավական հարցերի մշտական հանձնաժողովի նախագահ Դավիթ Հարությունյանը եւ տվեց սպառիչ պարզաբանումներ:

Դավիթ  Հարությունյանը նշեց որոշ դրույթներ, որոնց ձեւակերպումներն անորոշ են` առաջարկելով հանել օրինագծից կամ տալ հստակ ձեւակերպումներ: Նշվեց, որ անհրաժեշտ է հստակ սահմանել պատվիրակված լիազորությունների բովանդակությունն ու ‎ֆինանսավորման ձեւերը, հստակ ամրագրել եկամուտների աղբյուրները, որոնք պետք է լինեն կանխատեսելի: Նախագծում եկամուտների առաջացման դրույթներում կան անորոշ ձեւակերպումներ, որոնք կարելի է եւ հանել օրինագծից: Պարոն Հարությունյանն առաջարկեց օրինագծում հստակ ամրագրել նաեւ ոչ պետական կարիքների համար օգտագործվող հողերից գոյացած գումարները Երեւանի բյուջե ուղղելու դրույթը: Նրա գնահատմամբ` անհրաժեշտ չէ ավագանու անդամների համար աշխատավարձ սահմանելը, քանի որ դա հանրային պարտականություն է` կամավորության սկզբունքով ստանձնված: Չբացառելով, որ օրինագիծը կարող է երկրորդ ընթերցմամբ քննարկվել մինչեւ տարեվերջ, հանձնաժողովի նախագահը ներկաներին առաջարկեց դիտողությունները երկու օրվա ընթացքում գրավոր ներկայացնել:

Եզրափակիչ ելույթներ ունեցան ՀՀ տարածքային կառավարման նախարարի առաջին տեղակալ Վաչե Տերտերյանը, երմանական տեխնիկական համագործակցության ընկերության իրավաբան, իրավաբանական գիտությունների թեկնածու Հրայր Թովմասյանը եւ ՀՀ ֆինանսների նախարարության աշխատակազմի բյուջետային գործընթացի  կառավարման վարչության պետ Դավիթ Համբարձումյանը: Շնորհակալություն հայտնելով շահագրգիռ քննարկումների համար, նրանք հավաստիացրին, որ բոլոր առաջարկներն ու դիտողությունները կքննարկվեն աշխատանքային խմբում եւ խորհրդարան կներկայացվի ամբողջապես լրամշակված տարբերակը: