National Assembly of the Republic of Armenia | Official Web Page | www.parliament.amNational Assembly of the Republic of Armenia | Official Web Page | www.parliament.am
HOME | MAIL | SITEMAP
Armenian Russian English French
Արխիվ
19.5.2021

Երկ Երք Չրք Հնգ Ուր Շբթ Կիր
01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
 
19.05.2021
Նախաձեռնություն` միտված ուսուցիչների թափուր տեղերի համալրմանը
1 / 7

ՀՀ ԱԺ գիտության, կրթության, մշակույթի, սփյուռքի, երիտասարդության եւ սպորտի հարցերի մշտական հանձնաժողովի մայիսի 19-ի հերթական նիստում ՀՀ ԱԺ «Իմ քայլը» խմբակցության պատգամավոր Մխիթար Հայրապետյանն առաջին ընթերցմամբ քննարկման ներկայացրեց ««Հանրակրթության մասին» ՀՀ օրենքում լրացումներ կատարելու մասին» օրենքի նախագիծը: Առաջարկվում է սահմանել, որ առնվազն 2 անգամ հայտարարված մրցույթի արդյունքներով ուսուցչի թափուր տեղը չհամալրելու դեպքում  այդ տեղի  համար կարող է դիմել նաեւ տվյալ առարկայի մասնագիտական ոլորտում լիազորված մարմնի կողմից երաշխավորված կազմակերպության, այդ թվում` բուհի առաջարկած համապատասխան կրթական ծրագրին մասնակցության միջոցով մանկավարժության առնվազն երեսուն կրեդիտ ունեցող անձը: Առաջարկվում է սահմանել, որ անձը կարող է ուսումնական հաստատության համապատասխան ուսուցչի թափուր տեղի համար հայտարարված մրցույթին մասնակցել նաեւ,  եթե մրցույթի պահին ընդգրկված է մանկավարժական  կրեդիտները կուտակելու համար օրենքով սահմանված կրթական ծրագրում, որն ավարտվում է ոչ ուշ, քան 2022 թվականի հունվարի 1-ը:

Օրենքում լրացումներ կատարելու անհրաժեշտությունը  պայմանավորված է հանրակրթության ոլորտում նոր մասնագետներ ընդգրկելու ընթացակարգը բարելավելու հրատապությամբ, քանի որ գործող օրենքով սահմանված պայմանները բավականաչափ ճկուն չեն ուսուցչի թափուր տեղը կամ ուսուցչական անձնակազմը համալրելու համար:

Վիճակագրության համաձայն` 2019-2020 թթ. ուսումնական տարում հանրակրթական դպրոցներում աշխատող ուսուցիչների քանակը եղել է 31018: Նրանցից  28768-ն ունի բարձրագույն կրթություն, 362-ը` թերի բարձրագույն,  1774-ը` միջին մասնագիտական, իսկ  114-ը` միջնակարգ: Մանկավարժական կրթություն ունեն 23 300-ը:

Ուսուցիչների 58.6 %-ը տարիքով 45-ից բարձր է, 60-ից բարձր է 22.7%-ը:

ՀՀ ԿԳՄՍ  նախարարության տվյալների համաձայն`  նախորդ տարվա տվյալներով  հանրապետության 9 մարզերի 101 դպրոցներում կան առարկաներ, որոնք չեն դասավանդվում ուսուցիչների բացակայության պատճառով: Չդասավանդվող առարկաների  թիվը 18 է, նախնական հաշվարկներով 695 ուսուցչի կարիք կա:

 ՀՀ ԿԳՄՍ փոխնախարար Ժաննա Անդրեասյանը հայտնեց, որ Կառավարության տեսակետը դրական է, սակայն գործադիրն անհրաժեշտ է համարում  լրամշակել նախաձեռնությունը: Նախագծի հեղինակ Մխիթար Հայրապետյանն առաջարկեց մինչեւ երկրորդ ընթերցում քննարկել Կառավարության առաջարկները:

Ելույթ ունեցած պատգամավորները կարեւորեցին նախագծի ընդունումը` հընթացս անհրաժեշտ համարելով գտնել լուծումներ ավելացնելու համար տղամարդ ուսուցիչների թիվը: Մխիթար Հայրապետյանի դիտարկմամբ` օրենքում առաջարկվող այս փոփոխությունը մասնակիորեն կարող է լուծել նաեւ այդ հարցը:

Նախագիծը հանձնաժողովի դրական եզրակացությամբ կընդգրկվի ԱԺ առաջիկա նիստերի օրակարգի նախագծում: