Տպել
14.01.2019
Արարատ Միրզոյանի ելույթը ՀՀ Ազգային ժողովի նախագահի պաշտոնում առաջադրվելու կապակցությամբ
1 / 1

Հարգելի նախագահող, ԱԺ հարգելի պատգամավորներ,

շնորհակալ եմ «Իմ քայլը» դաշինքի իմ գործընկերներին բարձր վստահության եւ ԱԺ նախագահի պատասխանատու պաշտոնում իմ թեկնածության առաջադրման համար:

Հանուն մեր երկրի հզորության եւ ի սարսափ թշնամաց: Սրանից 2800 տարի առաջ մոտավորապես այս խոսքերն է դրոշմել սեպագիր արձանագրության մեջ Հայկական լեռնաշխարհի հնագույն պետություններից մեկի գահակալը Էրեբունի ամրոցի հիմնադրման ժամանակ:

Վստահ եմ՝ այս խոսքերի տակ դրված լայն բովանդակությունն ու իմաստն են առաջնորդել հայկական պետականության բոլոր ջահակիրներին ու պահապաններին՝ հնագույն ժամանակներից մինչեւ Երրորդ հանրապետություն, մինչեւ մեր օրեր: Եւ ես կարեւոր եմ համարում իմ ելույթի սկզբում երախտիք հայտնել բոլոր անհատներին, ովքեր հենց այսպիսի գիտակցում ու դերակատարում են ունեցել մեր պատասխանատվության շրջանին նախորդած բոլոր պատմական փուլերում:

Գուցե չափազանց զգայական ու ծիսական հնչի, բայց այս առիթով պատեհ եմ համարում եւ խորհրդանշական եմ համարում մեջբերել մեր ազգային էպոսում վաղուց ի վեր գրվածը.

Դառնամ զողորմի տամ Սանասարին, Բաղդասարին,

Դառնամ զողորմի տամ Ջոջ Մհերին,

Դառնամ զողորմի տամ թառլան Դավիթին,

Դառնամ զողորմի տամ Փոքր Մհերին,

Դառնամ զողորմի տամ Սասնա տան մեծին ու պստիկին:

Այո՛, հանուն մեր պետականության, Հայաստանի ու Արցախի հանրապետությունների հզորության, մեր ժողովրդի բարօրության, քաղաքացիների արժանապատվության, ազատության եւ իրավունքների: Հենց այս գաղափարներն ու արժեքներն էին ընկած նաեւ մի քանի ամիս առաջ տեղի ունեցած ժողովրդական հեղափոխության եւ հարյուր հազարավոր քաղաքացիների նվիրումի ու պայքարի հիմքում: Ի թիվս այդ հարյուր հազարավորների՝ իմ համեստ ջանքերն էլ հենց այս հավատամքից էին բխում քաղաքացիական եւ քաղաքական պայքարի ոչ շատ կարճ ընթացքում եւ մեկ տարի ԱԺ ընդդիմադիր պատգամավոր եղած շրջանում:

Նույնն էր եւ հեղափոխությունից հետո՝ ՀՀ առաջին փոխվարչապետի պաշտոնում աշխատելիս, որտեղ իմ առաջնային առաքելությունը, միով բանիվ, համարում էի հնարավորն ու անհնարինն անելը, որ պետական կառավարման համակարգը, պետական մեքենան կարողանա սահուն անցում ապրել եւ ավելի արդյունավետ շարունակել իր աշխատանքն արդեն հեղափոխության եւ նոր Հայաստանի հռչակած կանոններով:

Այժմ գործադիր իշխանությունում իմ պարեկն ավարտված է, եւ ձեր համաձայնության դեպքում ես պատրաստ եմ լծվել նոր մարտահրավերի հաղթահարմանը՝ խորհրդարանական կառավարման համակարգ ունեցող պետությանը հարիր խորհրդարանի կայացմանը եւՍահմանադրությամբ սահմանված լիազորությունների շրջանակներում նոր խորհրդարանական ավանդույթների եւ նոր մշակույթի ձեւավորմանը նպաստս բերելուն: Սա հատկապես պատասխանատու եւ պարտավորեցնող է դառնում այն գիտակցումով, որ մենք խոսում ենք իրապես ազատ, արդար, թափանցիկ եւ ժողովրդավարական, միջազգային ամենաբարձր չափանիշներին համապատասխանող ընտրությունների արդյունքում ձեւավորված խորհրդարանի մասին:

ՀՀ Սահմանադրության համաձայն՝ Ազգային ժողովը ժողովրդի ներկայացուցչական մարմինն է, իրականացնում է օրենսդիր իշխանությունը եւ վերահսկողություն է իրականացնում գործադիր իշխանության նկատմամբ, ընդունում է պետական բյուջեն եւ իրականացնում է Սահմանադրությամբ սահմանված այլ գործառույթներ:

Համառոտ անդրադառնամ Ազգային ժողովի գործունեության մի քանի ուղղությունների վերաբերյալ իմ պատկերացումներին:

Օրենսդրական օրակարգի մասին

1. Իր կազմում ունենալով ընտրողների ավելի քան 70%-ի վստահության քվեն վայելող քաղաքական ուժ՝ տրամաբանական է, որ յոթերորդ գումարման Ազգային ժողովի օրենսդրական օրակարգում կենտրոնական տեղ են զբաղեցնելու նոր ձեւավորվելիք կառավարության ծրագիրն ու դրա իրականացմանը միտված մշակվելիք օրենսդրական փաթեթները: Եւ ես անելու եմ ուժերիս ներածին չափով կառավարության ծրագրի եւ դրա իրագործման շուրջ խորհրդարանական առավելագույն եւ ամենալայն հնարավոր կոնսոլիդացիան ձեւավորելու համար, քանի որ հավատում եմ, որ մեր ժողովրդի յուրաքանչյուր պատվիրակ ձգտելու է իր ջանքն ու աշխատանքը ներդնել մեր երազանքների Հայաստանի կերտման հարցում:

2. Ապա, կարծում եմ՝ կառավարության ծրագրի իրագործումը պետք է զուգորդենք եւ լավագույնս համադրենք հանրային պահանջարկ հանդիսացող բազմաբնույթ եւ բազմաթիվ հարցերի լուծմանը միտված նախագծերով:

3. Խորհրդարանը, կարծում եմ, պետք է դառնա նաեւ ավելի նախաձեռնող՝ հրաժարվելով արձագանքողի՝ տարիներ ի վեր ունեցած իր դերից: Այո՛, ողջ աշխարհում օրենսդրական նախաձեռնությունների գերակշիռ մասը հեղինակում են կառավարությունները, սակայն մեր պարագայում այս համամասնությունը չափազանց անհավասար է, եւ սա շտկելու ուղղությամբ պետք է լրջորեն աշխատել:

4. Նույն նպատակով կարեւոր եմ համարում նաեւ կառավարության եւ խորհրդարանի օրակարգերի որոշակի համադրումը՝ ապահովելով օրենսդրական նախագծերի հիմքում ընկած գաղափարների ընդհանուր քննարկումը եւ համատեղ մշակված միասնական արդյունքի ձեւավորումը, որի պարագայում խորհրդարանը ստիպված չի լինի մնալ նույն՝ պատրաստի արդյունքին արդեն նշածս արձագանքողի դերում:

5. Իմ եռանդը ներդնելու եմ նաեւ խորհրդարանական միասնական օրակարգ ձեւավորելու համար: Ես հավատում եմ, որ քննարկումներն ու փոխզիջումների կամքը կարող են հնարավորություն տալ այս Ազգային ժողովին ձեւավորել որոշակի համատեղ, միասնական կամ համաձայնեցված օրենսդրական օրակարգ, որը տրամաբանորեն կհանգեցնի մեր կողմից ընդունվող օրենքների ամենալայն լեգիտիմությանը:

Խորհրդարանական վերահսկողության մասին

Խորհրդարանական վերահսկողությունը մեր ընտրողների առջեւ կառավարությանը հաշվետու պահելու մեր առաքելությունն է: Եվ որպես խորհրդարանական պետություն՝ կարծում եմ, մենք մեր առջեւ պետք է կարեւոր խնդիր դնենք արդյունավետ, տեղեկացված եւ ծրագրային վերահսկողություն իրականացնելու համար՝ հավուր պատշաճի եւ ամբողջ ծավալով կիրառելով եղած գործիքակազմը, ըստ անհրաժեշտության նաեւ ընդլայնելով իրավական շրջանակը:

Այնուամենայնիվ, կարծում եմ, որ արդեն հիմա մենք ունենք որոշակի գործիքներ վերահսկողության համար:

Պետական բյուջեի նկատմամբ վերահսկողությունը

Հավանաբար կհամաձայնեք, որ թվերն ինքնին խոսուն չեն լինում, եթե դրանք հիմնավորված վերլուծության եւ ծրագրային չափորոշիչների անաչառ գնահատմամբ չեն զուգորդվում: Եւ այդ վերլուծության ու գնահատման համար մենք պետք է լրջորեն զարգացնենք ծրագրային բյուջետավորման գործընթացի վերաբերյալ մեր՝ պատգամավորներիս եւ աշխատակազմի ինստիտուցիոնալ կարողությունները:

Քննիչ հանձնաժողովները

Սահմանադրությունը ստեղծել է նվազագույն հիմք քննիչ հանձնաժողովների մասով, սակայն կարծում եմ, որ որեւէ բան մեզ չպետք է խանգարի հասարակությանը, ընտրողներին հուզող խնդիրների լուծման ճանապարհին գործածել այս վերահսկողական գործիքը՝ սկսած հանձնաժողովի առջեւ դրված խնդրի հստակությունից, աշխատանքներին ու քննարկումներին տրված իրական բովանդակությունից մինչեւ եզրահանգումներ եւ որ ամենակարեւորն է՝ ձեռնարկվող միջոցներ:

Խորհրդարանական լսումներ

Կարծում եմ՝ մենք նոր բովանդակություն պետք է հաղորդենք այս ինստիտուտին: Դրանք չպետք է սկսվեն եւ ավարտվեն լսումների օրը: Լավ պատրաստված, տեղեկացված, հաջորդող գործողությունների հստակ ծրագրով, եզրակացություններով եւ առաջարկություններով ամրապնդված ռազմավարական դեր ունեցող լսումները, կարծում եմ, խորհրդարանական վերահսկողության լավագույն գործիքը կարող են դառնալ՝ խորհրդարանական հարթակը ծառայեցնելով ընտրողների ձայնը կառավարությանը հասցնելու եւ խնդիրները հասցեագրելու համար:

Ժամանակս թերեւս չբավականացնի մանրամասն անդրադառնալու վերահսկողության մյուս գործիքներին, ինչպիսիք են՝ Կառավարության հարցուպատասխանը, հարցապնդումները, պաշտոններում նշանակումներն ու հաշվետվությունների եւ զեկույցների հաստատումները եւ այլն:

Սակայն մի բան ուզում եմ, որ հստակ արձանագրենք՝ խորհրդարանական վերահսկողությունը բացի իրավական կարգավորումներից կարիք ունի երկու այլ գործոնի առկայություն՝ քաղաքական կամք եւ ինստիտուցիոնալ կարողություններ եւ երկուսի ձեւավորման ու զարգացման համար էլ ես ներդնելու եմ ջանքերս:

Խորհրդարանական դիվանագիտության մասին

Խորհրդարանական դիվանագիտությունը խորհրդարանական գործունեության կարեւորագույն ուղղություններից է: Իմ պատկերացումները խորհրդարանական դիվանագիտության վերաբերյալ շատ հստակ են: Հենց սկզբից ասեմ, որ դրանք զուրկ են այս գործառույթը գերբարդ ներկայացնելու գայթակղությունից, սակայն նաեւ խարսխված են այդ առաքելության կարեւորության հստակ ու անխախտ գիտակցման վրա:

Ակնհայտորեն խորհրդարանական դիվանագիտությունը պետք է լավագույնս ծառայի միջազգային հարթակներում, վերպետական շփումներում, երկկողմ եւ բազմակողմ հարաբերություններում պետական դիվանագիտության եւ Հայաստանի Հանրապետության պետական շահի լավագույնս սպասարկմանը: Ուստի, այս առումով, հույժ կարեւոր եմ համարում եւ ամեն կերպ աջակցելու եմ Կառավարության հետ համակարգված, ներդաշնակեցված եւ տեղեկացված աշխատանքի իրականացման գործընթացին: Այս դահլիճում, վստահ եմ, բոլորը կիսում են այն համոզմունքը, որ խորհրդարանական դիվանագիտության մեջ ոչ միայն պետք է լինենք միասնական ու միանպատակ, այլեւ նույնիսկ մեր քաղաքական տարակարծություններն պետք է ծառայեցնենք հնարավոր լավագույն արդյունքներին հասնելու համար: Դա մեզանից պահանջելու է կամք, աշխատանք, ակտիվություն եւ ինչու ոչ՝ նորարարություն եւ ճկունություն:

Ավելորդ չեմ համարում նշել, որ իմ համոզմամբ՝ 7-րդ գումարման Ազգային ժողովը պիտի բազմապատկի այս ուղղությամբ իր ջանքերը՝ դրա համար ներդնելով նաեւ անհրաժեշտ ֆինանսական միջոցները:

ԱԺ խմբակցությունների հետ հարաբերությունների մասին

Ես մեծ պատիվ եմ համարում լինել «Իմ քայլը» դաշինքի եւ «Քաղաքացիական պայմանագիր» կուսակցության ներկայացուցիչը եւ մշտապես լինելու եմ այն գաղափարների դրոշակակիրը, որոնք ընկած են այս քաղաքական ուժի ծագման հիմքում եւ արտացոլված են նրա հետագծում ու ծրագրային փաստաթղթերում: Բայց նաեւ ակնհայտորեն հասկանում ենք բոլորս, որ որեւէ քաղաքական ուժ չպիտի եւ չի էլ կարող միայն իրենով լցնել քաղաքական դաշտը, միայնակ ձեւավորել քաղաքական օրակարգը, ապահովել քաղաքական մտքի գեներացիան, շահագրգիռ քննարկումները, քննադատությունը եւ վերջնական արդյունքը՝ թեզը, հակաթեզը եւ սինթեզը, եթե իհարկե գիտական տերմինաբանությունն այստեղ կիրառելի է: Առավել եւս, այդպիսի վարքագիծ եւ անգամ տրամադրվածություն չի կարող ունենալ Ազգային ժողովի նախագահն ի պաշտոնե:

Վերջին ամիսներին ես մշտապես ձգտել եմ բանակցային եւ գործընկերային լինել քաղաքական դաշտի ամենատարբեր ուժերի հետ: Հուսամ՝ ճիշտ այդպիսին են ընկալվել նաեւ ԱԺ 7-րդ գումարման խորհրդարանական ուժերի կողմից իմ վերջին օրերի փորձերը՝ բանակցելու, խորհրդակցելու, վերաբանակցելու եւ բոլորի համար առավել ընդունելի լուծումներ գտնելու ուղղությամբ:

Ճիշտ այդպիսին են լինելու նաեւ իմ հետագա ջանքերը: Խորին հարգանքով եւ բարձր գնահատանքով վերաբերելով ընդդիմության դերին՝ ինքս որպես իշխող մեծամանության ներկայացուցիչ, ով ոչ հեռու անցյալում ընդդիմադիր պատգամավոր էր, ամեն ինչ անելու եմ բոլոր խմբակցությունների հետ կառուցողական ու արդյունավետ երկխոսության եւ փոխվստահության մթնոլորտի ձեւավորման համար: ԱԺ նախագահ ընտրվելու դեպքում՝ ի պաշտոնե, չընտրվելու դեպքում՝ կամավորությամբ՝ պայմանավորված շահագրգիռ քննարկումների, կառուցողական բանավեճի եւ հնարավորինս համագործակցային ճանապարհով մեր պետության եւ հասարակության նոր քաղաքական օրակարգի եւ նոր քաղաքական հարաբերությունների ու մշակույթի ձեւավորման անհրաժեշտության խոր գիտակցմամբ: Ընդ որում ոչ միայն խորհրդարանական, այլեւ արտախորհրդարանական ուժերի եւ քաղաքացիական հասարակության ներկայացուցիչների հետ հարաբերություններում:

Ես հիմա չեմ անդրադառնա Ազգային ժողովի գործունեությանն առնչվող բազմաթիվ այլ, առավելապես տեխնիկական հարցերի: Մեկ երկու բառ թերեւս: Ես նկատի ունեմ Փորձագիտական կենտրոնի հիմնադրման գաղափարը, որը կուժեղացնի խորհրդարանի փորձագիտական կարողությունները եւ պատգամավորներին իրենց գաղափարները կյանքի կոչելու ավելի մեծ հնարավորություններ կընձեռի: Ես նկատի ունեմ նաեւ բոլոր պատգամավորների հավասարության սկզբունքի պահպանումը եւ բազմաթիվ այլ հարցեր:

Ելույթս ուզում եմ ավարտել այնպես, ինչպես սկսել եմ՝ կեցցե մեր երազանքների Հայաստանը, որը մենք կերտելու ենք, անպայման կերտելու ենք հանուն մեր երկրի հզորության եւ ի սարսափ թշնամաց:


30.04.2024
ԱԺ ընդդիմադիր խմբակցությունների ներկայացուցիչները հանդիպել են Եվրոպական հանձնաժողովի հարեւանության քաղաքականության եւ ընդլայնման բանակցությունների հարցերով գլխավոր տնօրենի հետ
ՀՀ ԱԺ «Հայաստան» խմբակցության պատգամավորներ Արթուր Խաչատրյանը, Արմեն Գեւորգյանը եւ «Պատիվ ունեմ» խմբակցության պատգամավոր Աննա Մկրտչյանն ապրիլի 30-ին հանդիպել են Եվրոպական հանձնաժողովի հարեւանության քաղաքականության եւ ընդլայնման բանակցությունների հարցերով գլխավոր տնօրեն Խերտ Յան Կուպմանի գլխավորած պա...

30.04.2024
Աշխատում ենք խաղաղության ճանապարհով ընթանալ՝ կայուն եւ երկարատեւ խաղաղություն ունենալու համար. Վլադիմիր Վարդանյան
ՀՀ ԱԺ Հայաստան-Ֆրանսիա բարեկամական խմբի ղեկավար, ԱԺ պետական-իրավական հարցերի մշտական հանձնաժողովի նախագահ Վլադիմիր Վարդանյանն ապրիլի 30-ին հանդիպել է Ֆրանսիայի Հանրապետության Սենատի Արտաքին հարաբերությունների, պաշտպանության եւ զինված ուժերի ու Եվրոպական հարցերի հանձնաժողովների անդամ Ռոնան Լը Գլյոյին...

30.04.2024
44-օրյա պատերազմից հետո Հայաստանը վերցրել է ուղեգիծ, որը միտված է տարածաշրջանում խաղաղության հասնելուն. Անդրանիկ Քոչարյան
ԱԺ պաշտպանության եւ անվտանգության հարցերի մշտական հանձնաժողովի նախագահ Անդրանիկ Քոչարյանն ապրիլի 30-ին ընդունել է Ֆրանսիայի Հանրապետության Սենատի արտաքին հարաբերությունների, պաշտպանության եւ զինված ուժերի հանձնաժողովի, ինչպես նաեւ Եվրոպական հարցերի հանձնաժողովի անդամ Ռոնան Լը Գլյոյին: Հանդիպմանը մաս...

30.04.2024
Խորհրդարանին է ներկայացվել Հեռուստատեսության եւ ռադիոյի հանձնաժողովի 2023 թ. գործունեության մասին տարեկան հաղորդումը
Հանձնաժողովի վերահսկողության ներքո գործող լրատվամիջոցները նախորդ տարի գործել են ազատ՝ առանց իշխանությունների միջամտության. նշել է ՀՌՀ նախագահ Տիգրան Հակոբյանը՝ ԱԺ ապրիլի 30-ի հերթական նիստում ներկայացնելով Հեռուստատեսության եւ ռադիոյի հանձնաժողովի (ՀՌՀ) 2023 թվականի գործունեության մասին տարեկան հաղո...

30.04.2024
Ռուբեն Ռուբինյանն ընդունել է Եվրոպական հանձնաժողովի հարեւանության քաղաքականության եւ ընդլայնման բանակցությունների հարցերով գլխավոր տնօրեն Խերտ Յան Կուպմանի գլխավորած պատվիրակությանը
ՀՀ ԱԺ նախագահի տեղակալ Ռուբեն Ռուբինյանն ապրիլի 30-ին ընդունել է Եվրոպական հանձնաժողովի հարեւանության քաղաքականության եւ ընդլայնման բանակցությունների հարցերով գլխավոր տնօրեն Խերտ Յան Կուպմանի գլխավորած պատվիրակությանը: Ողջունելով պատվիրակությանը՝ Ռուբեն Ռուբինյանը կարեւորել է Հայաստան-ԵՄ հարաբերությ...

30.04.2024
Կառավարությունն առաջարկում է փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարել «Պետական տուրքի մասին» օրենքում
Մաքսային ձեւակերպումների գործընթացի պարզեցմանն ու միատեսակ վարչարարության իրականացմանն են ուղղված «Պետական տուրքի մասին» օրենքում առաջարկվող փոփոխությունները եւ լրացումները, որոնք ԱԺ քննարկմանն է ներկայացրել ՀՀ պետական եկամուտների կոմիտեի նախագահի տեղակալ Արթուր Մանուկյանը: Զեկուցողը նշել է, որ փոփո...

30.04.2024
Ազգային ժողովը երկրորդ ընթերցմամբ քննարկել է մի շարք օրենսդրական նախաձեռնություններ
Խորհրդարանն ապրիլի 30-ին երկրորդ ընթերցմամբ քննարկել է մի շարք օրենսդրական նախաձեռնություններ: «Առեւտրի եւ ծառայությունների մասին» եւ կից օրենքներում փոփոխություններ եւ լրացումներ նախատեսող օրենքների նախագծերի փաթեթով նախատեսվում է Երեւանում գործող շրջիկ առեւտրին վերաբերող իրավակարգավորումները կիրառ...

30.04.2024
Փոխադրամիջոցների գույքահարկ վճարողների համար կապահովվեն ավելի հարմար, իրատեսական եւ առավել արդար պայմաններ
Գործող կարգավորումներով ֆիզիկական անձինք փոխադրամիջոցների գույքահարկի տարեկան գումարներն իրենց պետական գրանցման վայրի համայնքի բյուջե են վճարում մինչեւ հարկային տարվա դեկտեմբերի 1-ը ներառյալ: Դրանից հետո նոր միայն թույլատրվում է անցնել տեխզննման գործընթացը: Ժամանակին այս երկու գործառույթները միացրել...

30.04.2024
Կառավարությունը փոփոխություններ է առաջարկում խաղային ոլորտը կարգավորող օրենսդրությունում
Գործադիրը փոփոխություններ է առաջարկում «Վիճակախաղերի մասին» եւ «Շահումով խաղերի, ինտերնետ շահումով խաղերի եւ խաղատների մասին» օրենքներում: ՀՀ պետական եկամուտների կոմիտեի նախագահի տեղակալ Արթուր Մանուկյանը նշել է, որ գործող օրենսդրությամբ լիցենզավորումների նկատմամբ հսկողություն իրականացնում է լիազոր ...

30.04.2024
Առաջարկվում է Հարկային օրենսգրքում սահմանել QR կոդի հասկացությունը
Նախագծի ընդունմամբ հնարավորություն կնախատեսվի կանոնակարգել հարկային մարմնի տեղեկատվական բազայից կամ հարկային մարմնի հաշվետվությունների ներկայացման էլեկտրոնային կառավարման համակարգի հարկ վճարողի անձնական էջից արտատպված կամ ներբեռնված փաստաթղթի՝ հարկային մարմնի կողմից վավերացված լինելու հավաստման հետ ...

30.04.2024
Բյուջետային ծրագրերի գնահատումը կիրականացվի Կառավարության անունից լիազորված մարմնի կողմից
Օրենքի նախագծով ՀՀ կառավարությանը վերապահվում է բյուջետային ծրագրերի գնահատման լիազորություններ, բյուջետային ծրագրերի գնահատում: ««ՀՀ բյուջետային համակարգի մասին» օրենքում փոփոխություն եւ լրացում կատարելու մասին» օրենքի նախագիծը ներկայացնելիս ասել է ՀՀ ֆինանսների նախարարի տեղակալ Վահան Սիրունյանը: Ը...

30.04.2024
Քննարկվել է պարտապանի եւ պարտատիրոջ հարաբերություններում հավասարակշռություն առաջարկող նախաձեռնությունը
«Դատական ակտերի հարկադիր կատարման մասին» օրենքում Կառավարության առաջարկած փոփոխությունները եւ լրացումները պայմանավորված են կատարողական վարույթի շրջանակում ֆիզիկական անձ պարտապանների աշխատավարձի եւ այլ տեսակի եկամուտների վրա բռնագանձում տարածելու վերաբերյալ դրույթները հստակեցնելու, պարտապան ֆիզիկական...

30.04.2024
Լիազորող նորմի սահմանմամբ հնարավորություն կընձեռվի մատուցել պետական ծառայություններ համայնքներում
Դեռեւս 2016 թվականին հայտարարել ենք որպես քաղաքականություն, որ պետական որոշակի գործառույթներ կարող են մատուցվել ոչ միայն լիազոր մարմինների համապատասխան թվային հարթակների միջոցով, այլ կարելի է եւ պետք է օգտագործել թվային ավելի լայն հնարավորություններ, ինչը ծառայություններն ավելի հասանելի ու մատչելի կ...

30.04.2024
ԱԺ-ն սկսել է հերթական նիստերի աշխատանքը. «Հայաստան» խմբակցության հեղինակած հայտարարության նախագիծը չընդգրկվեց նստաշրջանի օրակարգում
Ազգային ժողովն ապրիլի 30-ին սկսել է հերթական նիստերի աշխատանքը: ԱԺ ութերորդ գումարման յոթերորդ նստաշրջանի օրակարգի նախագծում ընդգրկելու համար պատգամավորները քննարկել են ԱԺ «Հայաստան» խմբակցության հեղինակած «Հայաստանի Հանրապետության եւ Ադրբեջանական Հանրապետության միջեւ սահմանազատման եւ սահմանագծման վ...