Armenian ARMSCII Armenian
ՆԱԽԱԳԻԾ
Կ-240-15.03.2004-ՖՎ-010/0

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ՕՐԵՆՔԸ

«ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԵՎ ԱՆՀԱՏ ՁԵՌՆԱՐԿԱՏԵՐԵՐԻ ԿՈՂՄԻՑ ՆԵՐՄՈՒԾՎՈՂ ՄԱՔՍԱՏՈՒՐՔԻ 0 ՏՈԿՈՍ ԴՐՈՒՅՔԱՉԱՓ ՈՒՆԵՑՈՂ ԵՎ ԱԿՑԻԱԶԱՅԻՆ ՀԱՐԿՈՎ ՀԱՐԿՄԱՆ ՈՉ ԵՆԹԱԿԱ ԱՅՆ ԱՊՐԱՆՔՆԵՐԻ ՑԱՆԿԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ, ՈՐՈՆՑԻՑ ԱՎԵԼԱՑՎԱԾ ԱՐԺԵՔԻ ՀԱՐԿԸ ՄԱՔՍԱՅԻՆ ՄԱՐՄԻՆՆԵՐԻ ԿՈՂՄԻՑ ՉԻ ՀԱՇՎԱՐԿՎՈՒՄ ԵՎ ԳԱՆՁՎՈՒՄ» ՀՀ ՕՐԵՆՔՈՒՄ ԼՐԱՑՈՒՄ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

ՀՈԴՎԱԾ 1.

«Կազմակաերպությունների եւ անհատ ձեռնարկությունների կողմից ներմուժվող՝ մաքսատուրքի 0 տոկոս դրաույքաչափ ունեցող եւ ակցիզային հարկով հարկման ոչ ենթակա այն ապրանքների ցանկը հաստատելու մասին, որոնցից ավելացված արժեքի հարկըմաքսային մարմինների կողմից չի հաշվարկվումեւ գանձվում»Հայաստանի Հանրապետության օրենքի (4 հուլիսի 2001թ., ՀՕ-195) 1-ին հոդվածի 2-րդ պարբերությունում կատարել լրացում.
«100300100» բառից հետո ավելացնել «8702» ծածկագիրը:

ՀՈԴՎԱԾ 2.

1. Օրենքով հատատված ցանկում կատարել լրացում.

Ծածկագիրն ըստ ԱՏԳԱԱ-Ի

Ապրանքների համառոտ անվանումը

8702

Ավտոմեքենաներ՝ նախատեսված 12-ից ավելի մարդ, ներառյալ՝ վարորդը, տեղափոխելու համար

ՀՈԴՎԱԾ 3.

Սույն օրենքն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակմանը հաջորդող տասներորդ օրվանից:

ՀԻՄՆԱՎՈՐՈՒՄ

«Կազմակաերպությունների եւ անհատ ձեռնարկությունների կողմից ներմուժվող՝ մաքսատուրքի 0 տոկոս դրաույքաչափ ունեցող եւ ակցիզային հարկով հարկման ոչ ենթակա այն ապրանքների ցանկը հաստատելու մասին, որոնցից ավելացված արժեքի հարկըմաքսային մարմինների կողմից չի հաշվարկվումեւ գանձվում.» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում լրացում կատարելու մասին » ՀՀ օրենքի ընդունման անհրաժեշտության վերաբերյալ

Օրենքի ընդունումը պայմանավորված է Երեւանի ներքաղաքայիներթուղիներում կանոնավոր ուղեւորափոխադրումներ իրականացնելու նպատակով քաղաքային մոդիֆիկացիայի, մեծ տԵղատարողության ավտոբուսների ներկրման համար նպաստավոր պայմաններ ստեղծելու անհրաժեշտությամբ:

Վերջին տարիներին կտրուկ նվազել է ներքաղաքային երթուղիներում շահագործվող ավտոբուսների (հիմնականում պետական) քանակը: Այսպես, եթե 2000թ. մայրաքաղաքի երթուղիներում շահագործվել է մոտ 95 պետական ավտոբուս, ապա ներկայումս դրանց քանակը կազմում է ընդամենը 20 -25 միավոր: 2000թ. գործող 3 պետական ավտոբուսային ընկերություններից ներկայումս գործում է միայնմեկը,այն էլ՝ ոչ լիարժեք:

Հարկ է նշել, որ Երեւան քաղաքի 2004-2007թ.թ. սոցիալ-տնտեսական զարգացման հիմնադրույթներով նախատեսվում է ձեռք բերել մեծ տեղատարողության թվով 560 ավտոբուս՝ դրան զուգահեռ աստիճանաբար կրճատելով միկրոավտոբուսների քանակը (մոտ 50 տոկոսով):

Օրենքի ընդունումը հնարավորություն կտանվազագույնժախսերով իրականացնելու ավտոբուսների ձեռք բերման եւ ներկրման աշխատա նքները: