ԵԶՐԱԿԱՑՈՒԹՅՈՒՆԸ «Ազգային ժողովի կանոնակարգ» սահմանադրական օրենքում փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարելու մասին» սահմանադրական օրենքի նախագծի (փաստաթղթային կոդ` Պ-113-08.12.2021-ՊԻ-011/0) վերաբերյալ Ազգային ժողովի պատգամավոր Սերգեյ Բագրատյանի կողմից օրենսդրական նախաձեռնության կարգով ներկայացված «Ազգային ժողովի կանոնակարգ» սահմանադրական օրենքում փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարելու մասին» սահմանադրական օրենքի նախագիծը (փաստաթղթային կոդ` Պ-113-08.12.2021-ՊԻ-011/0) (այսուհետ` Նախագիծ) մասնագիտական փորձաքննության է ենթարկվել Ազգային ժողովի աշխատակազմի փորձագիտական եւ վերլուծական վարչությունում: Նախագիծը ենթարկվել է իրավական, ֆինանսատնտեսագիտական, սոցիալական փորձաքննության: Ստորեւ ներկայացվում է մասնագիտական փորձաքննության եզրակացությունը, ինչպես նաեւ Նախագծին առնչվող այլ օրենքի կամ Ազգային ժողովի որոշման ընդունման անհրաժեշտության բացակայության մասին տեղեկանքը:
ՓՈՐՁԱԳԻՏԱԿԱՆ ԵՎ ՎԵՐԼՈՒԾԱԿԱՆ ՎԱՐՉՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏ ԼԻԴԻՅԱ ՄՆԱՑԱԿԱՆՅԱՆ
29.12.2021թ.
Նախագծի՝ Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրության եւ օրենքների պահանջներին համապատասխանության տեսանկյունից նշենք հետեւյալը. 1. Նախագծի 1-ին հոդվածի 3-րդ մասով «Ազգային ժողովի կանոնակարգ» սահմանադրական օրենքի (այսունետ նաեւ` Օրենք) 13-րդ հոդվածում լրացվող նոր՝ 12-րդ կետի համաձայն. «Յուրաքանչյուր հերթական նստաշրջանի վերջին հերթական նիստի օրակարգային հարցերի քննարկումն ավարտվելուց հետո հանձնաժողովի նախագահը ներկայացնում է իր ղեկավարած հանձնաժողովի կատարած աշխատանքի վերաբերյալ ամփոփ հաշվետվություն»: Նշված լրացումը հաշվի առնելով` առաջարկում ենք լրացում կատարել նաեւ Օրենքի 40-րդ հոդվածում` նախատեսելով, որ հերթական նստաշրջանի վերջին հերթական նիստն ավարտվում է օրակարգային հարցերի քննարկումն ավարտվելուց հետո` հանձնաժողովի նախագահի կողմից «Ազգային ժողովի կանոնակարգ» սահմանադրական օրենքի 13-րդ հոդվածի 1-ին մասի 12-րդ կետով սահմանված հաշվետվությունը ներկայացնելուց հետո: Հարկ է նկատել, որ լրացվող կարգավորումից հասկանալի չէ, թե յուրաքանչյուր հերթական նստաշրջանի վերջին հերթական նիստի օրակարգային հարցերի քննարկումն ավարտվելուց հետո հանձնաժողովի նախագահը ինչ ժամկետում պետք է ներկայացնի համապատասխան հաշվետվությունը: Միաժամանակ նշենք, որ անհրաժեշտ է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ Նախագծի 1-ին հոդվածի 3-րդ մասով Օրենքի 13-րդ հոդվածում լրացվող նոր՝ 12-րդ կետի ենթակետերում առկա կարգավորումները այդ հաշվետվության մեջ պարտավորեցնում են ներառել նաեւ այնպիսի տեղեկատվություն, որը վերաբերելի է վերջին հերթական նիստին: Հաշվի առնելով նշվածը` առաջարկում ենք հստակեցնել Նախագծի 1-ին հոդվածի 3-րդ մասով Օրենքի 13-րդ հոդվածում լրացվող նոր՝ 12-րդ կետում առկա կարգավորումը: 2. Նախագծի 1-ին հոդվածի 3-րդ մասով Օրենքի 13-րդ հոդվածում լրացվող նոր՝ 12-րդ կետի 1.2-րդ ենթակետում առկա «դիմումների» բառն առաջարկում ենք փոխարինել «գրությունների» բառով` հիմք ընդունելով «Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» օրենքի 15-րդ հոդվածի 2-րդ մասը՝ նորմատիվ իրավական ակտում միեւնույն միտքն արտահայտելիս կիրառվում են միեւնույն բառերը, տերմինները կամ բառակապակցությունները` որոշակի հերթականությամբ, եւ հաշվի առնելով Օրենքի 13-րդ հոդվածի 1-ին մասի 8-րդ կետով նախատեսված կարգավորումը, այն է` «1. Մշտական հանձնաժողովի նախագահը` ( ) 8) ընթացք է տալիս եւ պատասխանում հանձնաժողովին ուղղված գրություններին.» : Նախագծի 1-ին հոդվածի 3-րդ մասով Օրենքի 13-րդ հոդվածում լրացվող նոր՝ 12-րդ կետի 1.3-րդ ենթակետում առկա «հանձնաժողով մուտքագրված» ձեւակերպումն առաջարկում ենք փոխարինել «հանձնաժողովում քննարկված» ձեւակերպումով, «օրենսդրական նախաձեռնությունների» ձեւակերպումն առաջարկում ենք փոխարինել «օրենքի նախագծերի» ձեւակերպումով` հիմք ընդունելով «Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» օրենքի 15-րդ հոդվածի 2-րդ մասը: 3. Նախագծի 2-րդ հոդվածով Օրենքի 14-րդ հոդվածի 5-րդ մասի 7-րդ կետում կատարվում է լրացում, ինչի արդյունքում նախատեսվում է հետեւյալ կարգավորումը. «5. Մշտական հանձնաժողովի հրապարակային նիստում, հանձնաժողովի անդամներից, պատգամավորներից եւ հարցի քննարկմանը մասնակցելու իրավունք ունեցող այլ անձանցից բացի, կարող են ներկա լինել նաեւ՝ ( ) 7) քննարկվող հարցի մասնագիտական փորձաքննություն իրականացրած՝ Աշխատակազմի կառուցվածքային ստորաբաժանումների ղեկավարները կամ աշխատակիցները.»: Առաջարկում ենք «աշխատակիցները» եզրույթը փոխարինել «աշխատողները» եզրույթով՝ հիմք ընդունելով «Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» օրենքի 15-րդ հոդվածի 2-րդ մասը՝ նորմատիվ իրավական ակտում միեւնույն միտքն արտահայտելիս կիրառվում են միեւնույն բառերը, տերմինները կամ բառակապակցությունները` որոշակի հերթականությամբ եւ հաշվի առնելով Հայաստանի Հանրապետության աշխատանքային օրենգրքում եւ Օրենքում կիրառվող հասկացությունները: 4. Նախագծի 5-րդ հոդվածով օրենքի 81-րդ հոդվածի 1-ին մասը շարադրվում է նոր խմբագրությամբ, այն է` «Առաջին ընթերցմամբ ընդունված օրենքի նախագծի վերաբերյալ գրավոր առաջարկ ներկայացնելու իրավունք ունեն հեղինակը, պատգամավորը , խմբակցությունը եւ Կառավարությունը» : Մինչդեռ գործող նորմը պարունակում է հետեւյալ իրավակարգավորումը` «Առաջին ընթերցմամբ ընդունված օրենքի նախագծի վերաբերյալ գրավոր առաջարկ ներկայացնելու իրավունք ունեն հեղինակը, խմբակցությունը եւ Կառավարությունը , ինչպես նաեւ հեղինակից բացի, մյուս պատգամավորները՝ շրջանառության մեջ դրված նախագծի միայն փոփոխված դրույթների վերաբերյալ» : Այսպիսով` Նախագծով նախատեսվում է փոփոխություն կատարել «Ազգայի ժողովի կանոնակարգ» սահմանադրական օրենքում՝ հանելով այն սահմանափակումը, որ պատգամավորն առաջին ընթերցմամբ ընդունված շրջանառության մեջ դրված նախագծի միայն փոփոխված դրույթների վերաբերյալ կարող է գրավոր առաջարկ ներկայացնել։ Այս կապակցությամբ հարկ է նկատել, որ պատգամավորի կողմից առաջին ընթերցմամբ ընդունված նախագծի միայն փոփոխված դրույթների մասով առաջարկ ներկայացնելու սահմանափակումն ինքնանպատակ չէ, եւ որոշակի կարգավորիչ գործառույթ է իրականացնում, մասնավորապես՝ այն ուղղված է կանխելու առաջին ընթերցմամբ ընդունված նախագծի վերաբերյալ այնպիսի նոր առաջարկությունների ներկայացումը, որոնք կարող են հանգեցնել առաջին ընթերցմամբ արդեն իսկ քննարկված եւ ընդունված նախագծում համակարգային փոփոխությունների ։ Բացի այդ, հարկ է նկատել, որ պատգամավորը պետք է շրջանառության մեջ դրված օրենքի նախագծի վերաբերյալ առաջարկների առկայության դեպքում դրանք ներկայացնի նախքան առաջին ընթերցումը («Ազգայի ժողովի կանոնակարգ» սահմանադրական օրենքի 77-րդ հոդվածի 1-ին մաս)։ Ընդ որում, նշված իրավունքի լիարժեք իրացմանն ուղղված աշխատանքները նախօրոք իրականացնելու պայմաններում առաջին ընթերցմամբ ընդունված եւ հետագայում չփոփոխված դրույթների վերաբերյալ առաջարկներ ներկայացնելու անհրաժեշտություն, կարծում ենք, այլեւս չի առաջանա: 5. Նախագծի 7-րդ հոդվածով Օրենքի 122-րդ հոդվածի 1-ին մասը լրացվում է նոր՝ 3-րդ եւ 4-րդ կետերով, ինչի արդյունքում նախատեսվում է հետեւյալ կարգավորումը. «1. Մշտական հանձնաժողովները Կանոնակարգի 112-րդ հոդվածի 1-ին մասի 5-րդ կետով սահմանված իրենց իրավասությունների շրջանակում՝ ( ) 3) յուրաքանչյուր տարի` մինչեւ մարտի 1-ը ներկայացնում են եզրակացություններ կառավարության կողմից նախորդող տարվա ընթացքում կառավարության ծրագրի մշտական հանձնաժողովի իրավասությանը վերաբերող բնագավառների կատարողականի վերաբերյալ. 4) յուրաքանչյուր տարի` մինչեւ մարտի 1-ը կազմում են ամփոփաթերթ՝ գույքագրելով նախորդ տարվա ընթացքում հանձնաժողովի օրակարգերում ընդգրկված նախագծերը: Ընդունված նորմատիվ իրավական ակտերի վերաբերյալ յուրաքանչյուր տարվա դեկտեմբեր ամսվա ընթացքում հանձնաժողովն իր որոշմամբ, ըստ բնագավառների հրավիրում է կառավարության ներկայացուցիչներին ընդունված նորմատիվ իրավական ակտերի իրականացման ապահովման վերաբերյալ հաշվետվություն ներկայացնելու նպատակով: Հանձնաժողովը կարող է որոշում ընդունել՝ ամփոփաթերթի, հաշվետվության եւ այլ փաստաթղթերի հիման վրա յուրաքանչյուր տարի հանձնաժողովի գործունեության ռազմավարություն ընդունելու վերաբերյալ:»: Հարկ է նկատել, որ «Ազգայի ժողովի կանոնակարգ» սահմանադրական օրենքի 127-րդ հոդվածի 1-ին մասի համաձայն՝ Կառավարությունը յուրաքանչյուր տարի` մինչեւ մարտի 1-ը, Ազգային ժողով է ներկայացնում նախորդ տարում իր ծրագրի կատարման ընթացքի եւ արդյունքների մասին զեկույց: Հիմք ընդունելով նշվածն՝ առաջարկում ենք Նախագծի 7-րդ հոդվածով Օրենքի 122-րդ հոդվածի 1-ին մասում լրացվող նոր՝ 3-րդ կետի կարգավորմամբ՝ հանձնաժողովների համար համապատասխան եզրակացություն ներկայացնելու վերջնաժամկետ նախատեսելիս հաշվի առնել նաեւ Օրենքի 127-րդ հոդվածով նախատեսված վերջնաժամկետը: Միաժամանակ՝ հարկ է նկատել, որ Նախագծի 7-րդ հոդվածով Օրենքի 122-րդ հոդվածի 1-ին մասում լրացվող նոր՝ 4-րդ կետով նախատեսվում է, որ ընդունված նորմատիվ իրավական ակտերի իրականացման ապահովման վերաբերյալ իրեն հաշվետվություն ներկայացնելու նպատակով յուրաքանչյուր տարվա դեկտեմբեր ամսվա ընթացքում հանձնաժողովն իր որոշմամբ, ըստ բնագավառների հրավիրում է կառավարության ներկայացուցիչներին: Օրենքի 122-րդ հոդվածի 4-րդ մասով նախատեսվում է հետեւյալ կարգավորումը՝ խորհրդարանական վերահսկողության առարկային վերաբերող հարցերի պարզաբանման առնչությամբ հանձնաժողովը կարող է իր որոշմամբ հանձնաժողով հրավիրել իրավասու պաշտոնատար անձանց, որոնք պարտավոր են ներկայանալ հանձնաժողովի նիստին եւ պատասխանել հարցերին: Հիմք ընդունելով նշվածն՝ առաջարկում ենք վերանայել նախատեսվող կարգավորման անհրաժեշտությունը: Բացի այդ, Նախագծի 7-րդ հոդվածով Օրենքի 122-րդ հոդվածի 1-ին մասում լրացվող նոր՝ 4-րդ կետով նախատեսվում է, որ Հանձնաժողովը կարող է որոշում ընդունել՝ ամփոփաթերթի, հաշվետվության եւ այլ փաստաթղթերի հիման վրա յուրաքանչյուր տարի հանձնաժողովի գործունեության ռազմավարություն ընդունելու վերաբերյալ: Հարկ է նկատել, որ Օրենքում նշում չի կատարվում հանձնաժողովների գործունեության ռազմավարության մասին, ինչպես նաեւ քննարկվող լրացման կարգավորմամբ չի հստակեցվում ռազմավարության բնույթը: Հիմք ընդունելով նշվածն՝ առաջարկում ենք հստակեցնել Նախագծի 7-րդ հոդվածով Օրենքի 122-րդ հոդվածի 1-ին մասում լրացվող նոր՝ 4-րդ կետի կարգավորումը: 6. Նախագծի՝ տեխնիկական պահանջներին համապատասխանության տեսանկյունից նշենք հետեւյալը. 6.1. Նախագծի 1-ին հոդվածում «13-րդ հոդվածի» թվից եւ բառից հետո առաջարկում ենք լրացնել «1-ին մասում» բառերը, միաժամանակ առաջարկում ենք նույն հոդվածի 1-ին, 2-րդ եւ 3-րդ մասերից հանել «1-ին մասի» եւ «1-ին մասը» բառերը՝ հիմք ընդունելով «Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» օրենքի 33-րդ հոդվածի պահանջները: Նախագծի 1-ին հոդվածի 1-ին մասով նոր խմբագրությամբ շարադրվող 8-րդ կետի համարը առաջարկում ենք եւս ներառել չակարտների մեջ: 6.2. Նախագծի 1-ին հոդվածի 3-րդ մասում «1-ին մասը լրացնել նոր՝ 12-րդ կետով, հետեւյալ բովանդակությամբ 12) «Յուրաքանչյուր» ձեւակերպումն առաջարկում ենք փոխարինել «Լրացնել նոր՝ 12-րդ կետով. «12) Յուրաքանչյուր» ձեւակերպումով: Միաժամանակ, առաջարկում ենք Նախագծի 1-ին հոդվածի 3-րդ մասով «Ազգային ժողովի կանոնակարգ» սահմանադրական օրենքի 13-րդ հոդվածում լրացվող նոր՝ 12-րդ կետի ենթակետերը համարակալել հայերենի այբուբենի փոքրատառերով` հիմք ընդունելով «Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» օրենքի 14-րդ հոդվածի 7-րդ մասը՝ հոդվածում ենթակետերը համարակալվում են հայերենի այբուբենի փոքրատառերով, ենթակետի` հայերենի այբուբենի փոքրատառերով նշված համարները տեքստից բաժանվում են միջակետով: 6.3. Նախագծի 2-րդ հոդվածում «ավելացնել» բառն առաջարկում ենք փոխարինել «լրացնել» բառով՝ հիմք ընդունելով «Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» օրենքի 33-րդ հոդվածի 3-րդ մասը: Նախագծի 3-րդ հոդվածի ««առնվազն կեսից ավելին բառերով»» ձեւակերպումն առաջարկում ենք փոխարինել ««առնվազն կեսից ավելին» բառերով» ձեւակերպումով: 6.4. Նախագծի 4-րդ հոդվածն առաջարկում ենք խմբագրել` ձեւակերպելով այն հետեւյալ կերպ. «Օրենքի 79-րդ հոդվածը լրացնել նոր` 1.1-ին մասով. «1.1. Գլխադասային հանձնաժողովի ներկայացուցիչ եւ գլխադասային հանձնաժողովի եզրակացության վերաբերյալ հատուկ կարծիք ներկայացրած` հանձնաժողովի անդամներիներկայացուցիչ չի կարող նշանակվել օրենսդրական նախաձեռնության վերաբերյալ պաշտոնական գրությունում նշված պատգամավորը՝ երկու կամ ավելի թվով պատգամավորի նախաձեռնության դեպքում, ինչպես նաեւ տվյալ խմբակցության ներկայացուցիչը՝ այդ խմբակցության կողմից օրենսդրական նախաձեռնության դեպքում :»: »` հիմք ընդունելով «Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» օրենքի 14-րդ հոդվածի 7-րդ մասը՝ հոդվածների եւ մասերի համարները տեքստից բաժանվում են միջակետերով: 6.5. Նախագծի 5-րդ հոդվածով օրենքի 81-րդ հոդվածի նոր խմբագրությամբ շարադրվող 1-ին մասի տեքստից առաջ առաջարկում ենք նշել մասի համարը, այն է` «1.» ` հիմք ընդունելով «Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» օրենքի 14-րդ հոդվածի 3-րդ եւ 7-րդ մասերը: 6.6. Նախագծի 7-րդ հոդվածով Օրենքի 122-րդ հոդվածի 1-ին մասում լրացվող նոր՝ 3-րդ կետի «կատարողական» բառն առաջարկում ենք փոխարինել «կատարման» բառով: Միաժամանակ, կարծում ենք հստակեցման կարիք ունի Նախագծի 7-րդ հոդվածով Օրենքի 122-րդ հոդվածի 1-ին մասում լրացվող նոր՝ 4-րդ կետում առկա հետեւյալ ձեւակերպումը. «կազմում են ամփոփաթերթ` գույքագրելով ( ) նախագծերը » : Մասնավորապես, հասկանալի չէ, թե ինչպես պետք է գույքագրվեն նախագծերը, հաշվի առնելով այն հանգամանքը, որ գույքագրել եզրույթը մեկնաբանվում է որպես գույքացուցակ կազմել կամ գրանցել որպես գույք: Բացի այդ, առաջարկում ենք Նախագծի 7-րդ հոդվածով Օրենքի 122-րդ հոդվածի 1-ին մասում լրացվող նոր՝ 4-րդ կետի «հաշվետվություն տալու նպատակով» բառերից առաջ լրացնել «իրեն» բառը` կետի կարգավորումը հստակեցնելու նպատակով:
Ամփոփելով փորձաքննության արդյունքները՝ կարող ենք նշել, որ անհրաժեշտ է ապահովել Նախագծի համապատասխանությունը «Ազգային ժողովի կանոնակարգ» սահմանադրական օրենքին եւ «Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» օրենքին:
ՓՈՐՁԱԳԻՏԱԿԱՆ ԵՎ ՎԵՐԼՈՒԾԱԿԱՆ ՎԱՐՉՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԻՐԱՎԱԿԱՆ ՓՈՐՁԱՔՆՆՈՒԹՅԱՆ ԲԱԺՆԻ ՊԵՏ ԶԵՄՖԻՐԱ ՀՈՎԱՍԱՓՅԱՆ Կատարող` Մ. Մնացականյան (հեռ.` 011-513-248) 29.12.2021թ.
Նախագծին առնչվող այլ օրենքի կամ Ազգային ժողովի որոշման ընդունման անհրաժեշտության բացակայության մասին Նախագծին առնչվող այլ օրենքի կամ Ազգային ժողովի որոշման ընդունման անհրաժեշտությունը բացակայում է:
ՓՈՐՁԱԳԻՏԱԿԱՆ ԵՎ ՎԵՐԼՈՒԾԱԿԱՆ ՎԱՐՉՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԻՐԱՎԱԿԱՆ ՓՈՐՁԱՔՆՆՈՒԹՅԱՆ ԲԱԺՆԻ ՊԵՏ ԶԵՄՖԻՐԱ ՀՈՎԱՍԱՓՅԱՆ Կատարող` Մ. Մնացականյան (հեռ.` 011-513-248) 29.12.2021թ.
Ներկայացված Նախագծով առաջարկվում է փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարել «Ազգային ժողովի կանոնակարգ» սահմանադրական օրենքում (այսուհետ՝ Օրենք): Մասնավորապես, առաջարկվում է սահմանել, որ մշտական հանձնաժողովի նախագահը յուրաքանչյուր հերթական նստաշրջանի վերջին հերթական նիստի օրակարգային հարցերը սպառվելուց հետո ամփոփ հաշվետվություն է ներկայացնելու Ազգային ժողովին եւ հանրությանը՝ ելնելով թափանցիկության եւ հաշվետվողականության սկզբունքներից, առաջարկվում է մշտական հանձնաժողովի նիստն իրավազոր համարել միայն հանձնաժողովի անդամների առնվազն կեսից ավելի անդամների նիստին ներկա գտնվելու դեպքում, առաջարկվում է նաեւ պատգամավորին լիազորել առաջինից երկրորդ ընթերցման ընթացքում առանձին՝ առանց խմբակցությանը դիմելու, նախագծի վերաբերյալ կատարել առաջարկություն եւ այլն: Նախագիծը ֆինանսատնտեսագիտական հիմնախնդիրներ չի պարունակում: Նախագծի վերաբերյալ դիտողություններ եւ առաջարկություններ չկան:
Նախագիծը ֆինանսատնտեսագիտական հիմնահարցերի տեսանկյունից լրամշակման կարիք չունի:
ՓՈՐՁԱԳԻՏԱԿԱՆ ԵՎ ՎԵՐԼՈՒԾԱԿԱՆ ՎԱՐՉՈՒԹՅԱՆ ՖԻՆԱՆՍԱՏՆՏԵՍԱԳԻՏԱԿԱՆ ՓՈՐՁԱՔՆՆՈՒԹՅԱՆ ԲԱԺՆԻ ՊԵՏ ԱՐԹՈՒՐ ԹԱՄԱԶՅԱՆ Կատարող՝ կրտսեր մասնագետ Ա. Գյոզալյան 13.12.2021թ.
ԱԺ պատգամավորի կողմից ներկայացված Նախագծով առաջարկվում է փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարել «Ազգային ժողովի կանոնակարգ» սահմանադրական օրենքում (այսուհետ՝ Օրենք): Նախագծի ընդունման անհրաժեշտությունը պայմանավորված է մշտական հանձնաժողովների հաշվետվողականության բարձրացմամբ, խորհրդարանական վերահսկողության գործիքների հստակեցմամբ, հանձնաժողովի կողմից կայացվող որոշումների դերի եւ արդյունավետության բարձրացմամբ: Ըստ ներկայացվող փոփոխությունների, մշտական հանձնաժողովի նախագահը յուրաքանչյուր հերթական նստաշրջանի վերջում պետք է ամփոփ հաշվետվություն ներկայացնի Ազգային ժողովին եւ հանրությանը՝ ինչն, ըստ հեղինակի, նպաստելու է հանձնաժողովի աշխատանքային արդյունավետության բարձրացմանը, իսկ հանձնաժողովի նիստերին ոլորտի մասնագետներ հրավիրելուց առաջ հանձնաժողովի անդամներին տեղեկացնելու գաղափարը միտված է քննարկման արդյունավետության բարձրացմանը: Առաջարկվող փոփոխություններն, ըստ հեղինակի, կնպաստեն խորհրդարանական վերահսկողության առավել նպատակային, թիրախային կիրառելուն: Նախագծի վերաբերյալ դիտողություններ եւ առաջարկություններ չկան: Նախագիծը սոցիալ, կրթական, առողջապահական տեսանկյունից հիմնախնդիրներ չի պարունակում:
Ներկայացված Նախագիծը սոցիալ, կրթական, առողջապահական հիմնախնդիրների տեսանկյունից լրամշակման կարիք չունի:
ՓՈՐՁԱԳԻՏԱԿԱՆ ԵՎ ՎԵՐԼՈՒԾԱԿԱՆ ՎԱՐՉՈՒԹՅԱՆ ՍՈՑԻԱԼ, ԿՐԹԱԿԱՆ, ԱՌՈՂՋԱՊԱՀԱԿԱՆ ՓՈՐՁԱՔՆՆՈՒԹՅԱՆ ԲԱԺԻՆ Կատարող` Ա. Գալստյան (հեռ. 011-513-235), (12-35) 15.12.2021թ.
|